علیرضا یزدان‌دوست با تاکید براینکه در حوزه نسبت خسارت نیز شرایط خوبی داشته‌ایم، به طوری که این شاخص مهم در نیمه اول امسال نسبت به دوره مشابه گذشته و حتی یکساله گذشته حدود ۱۰درصد در همه رشته‌ها کاهش داشته است، اظهار کرد: با ادامه روند فعلی، افزایش حق بیمه تولیدی تا پایان سال ادامه خواهد یافت و حتی پیش‌بینی ما این است که با توجه به تقاضای ایجاد شده، رشد حق بیمه در مدت باقی‌مانده سال بیشتر هم خواهد بود.

به گفته وی، انتخاب درست و صحیح ریسک همچنان در دستور کار شرکت است و اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ ندهد، کنترل نسبت خسارت هم با شکل کنونی ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه یکی از سنگین‌ترین کارهای ما در نیمه دوم سال مربوط به حوزه نیروی انسانی است، تصریح کرد: کارگروه آموزش شرکت سیستمی را طراحی کرده که در حوزه آموزش پرسنل ستادی، شعب، نمایندگان و بخش‌های مختلف شبکه فروش با جدیت فعالیت می‌کند.

مدیرعامل شرکت بیمه آسماری ادامه داد: وب‌سایت جدید شرکت که بیش از ۶ ماه برای راه‌اندازی آن تلاش شده است، رونمایی می‌شود تا مخاطبان راحت‌تر بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

یزدان‌دوست گفت: از سوی دیگر قصد داریم علاوه بر بیمه‌نامه شخص ثالث که صدور آنلاین آن آغاز شده است، بیمه‌نامه‌های دیگری را هم به فرآیند صدور آنلاین اضافه کنیم. ضمنا سیستم اعلام خسارت آنلاین هم در حال طراحی است که می‌تواند تحولی جدی در حوزه فعالیت شرکت بیمه آسماری باشد.

به گفته وی، طرح افزایش سرمایه شرکت نیز تهیه شده است که پس از ارائه گزارش توجیهی با دریافت مصوبه هیات مدیره و بازرس قانونی و نیز مجوز بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بیمه آسماری یادآور شد: برای تقویت حوزه خرده‌فروشی نیز قصد داریم تعداد نمایندگان را افزایش دهیم و البته در کنار افزایش تعداد، دانش آنها را هم تقویت خواهیم کرد.