امسال به همان دلیل که آنها را نسل کووید می‌نامیم، مساله به‌شدت پیچیده‌تر نیز شده است. همه درها به روی آنها بسته است، چون بسیاری از شرکت‌ها با مشکلات عدیده مواجه هستند.» بومپارد گفت: «ما کارفرمای شماره یک فرانسه (در بخش خصوصی) هستیم. نمی‌توانیم منفعل بمانیم. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ام که سال آینده ۱۵ هزار جوان را استخدام کنم که ۵۰ درصد بیشتر از میزان معمول است و می‌خواهم که از این تعداد ۵۰ درصد از مناطق محروم اطراف بیایند.»

مشاغل جدید در قالب قراردادهای درازمدت همراه با دوره‌های آموزشی ارائه خواهند شد. تعداد کارکنان فروشگاه‌های زنجیره‌ای کارفور در سرتاسر جهان به ۳۲۱ هزار نفر بالغ می‌شود که از این تعداد ۱۰۵ هزار نفر در فرانسه مشغول به کار هستند.

کارفور (در فرانسوی به معنی چهارراه) یک شرکت خرده‌فروشی فرانسوی و چندملیتی است که شعبه مرکزی آن، در بولونی بیانکور، فرانسه قرار دارد. این شرکت، با در اختیار داشتن ۱,۴۵۲ شعبه هایپر مارکت، مالک بزرگ‌ترین شبکه هایپرمارکت‌های زنجیره‌ای در جهان است. کارفور به شکل عمده در اروپا، آرژانتین  برزیل، چین، کلمبیا و جمهوری دومینکن فعالیت می‌کند، اما فروشگاه‌هایی در آفریقای شمالی و بخش‌هایی از آسیا نیز دارد. کارفور با بیش از ۱۵ هزار و ۶۶۳ فروشگاه یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای جهان به شمار می‌آید.