دکتر ایمانی گفت: از جمله امتیازات این بانک تنوع در خدمات و کیفیت بالای آن به ویژه در بخش بانکداری الکترونیک و همچنین سبد تسهیلات از جمله طرح پزشکان است که توجه ویژه به این ظرفیت‌ها و معرفی بهینه آن به مشتریان به ویژه با اختیار عملی که به روسای شعب داده شده، می‌تواند زمینه‌ساز رشد و سودآوری بیشتر بانک باشد.

ایمانی در بازدید از شعب زابل و زاهدان، عامل موفقیت بانک سینا را استفاده از توانمندی‌های استانی و ایجاد تنوع در سبد محصولات عنوان کرد. وی در جمع کارکنان شعب زابل و زاهدان با بیان آنکه بانک سینا دارای کارکرد اقتصادی و اجتماعی است، گفت: خوشبختانه با اقدامات مطلوب و ایجاد تنوع در محصولات، توفیقات متعددی در این دو مولفه حاصل شده، اما برای عملکرد بهتر، باید با استفاده از ظرفیت بانک و توانمندی‌های استان به صورت مشترک برای تحقق برنامه‌ها اقدام شود و این امر مستلزم مشاهده میدانی و حضور در منطقه و گفت و شنود کارشناسانه با مجریان و دست‌اندرکاران است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با سیاست‌ها و برنامه‌هایی که در بانک سینا به اجرا گذاشته‌شده، دیدگاه جامعه نسبت به این بانک بهبودیافته و انتظارات از آن بالا رفته و بنابراین ضروری است همکاران با پاسخگویی مناسب به انتظارات هم‌میهنان و با مشتری مداری خصوصا در مناطق محروم، حرکت رو به رشد بانک را سرعت ببخشند.