در همین راستا مدیرعامل این شرکت به همراه تعدادی از معاونان و مدیران شرکت از پروژه بیمارستان تخصصی یادشده در حال ساخت بازدید کرد.

به گزارش روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، جمشید ملارحمان در بازدید از پروژه بیمارستان تخصصی فاطمه‌الزهرا(س) گل‌گهر در جریان روند پیشرفت این پروژه و آخرین اقدامات انجام‌شده قرار گرفت و بر سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی آن تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت گل‌گهر بابیان اینکه پروژه بیمارستان تخصصی فاطمه‌الزهرا(س) توسط شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و در راستای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی احداث ‌شده است، گفت: هدف گل‌گهر از ساخت این بیمارستان، ارتقا و احساس مسوولیت در قبال سطح سلامت و درمان شهروندان، بالا بردن کیفیت خدمات در بخش درمان و رفع نیازها و کمبودهای درمانی شهرستان است که براساس مطالعه و نیازسنجی انجام‌شده با همکاری و مشورت متخصصان و مدیران بخش درمانی در حال ساخت و تکمیل است.

میزان پیشرفت فیزیکی پروژه بیمارستان تخصصی فاطمه‌الزهرا(س) گل‌گهر در حال حاضر ۷۷ درصد است و پس از افتتاح و بهره‌برداری ۶۰۰ فرصت شغلی مستقیم و یک‌هزار فرصت شغلی غیرمستقیم ایجاد خواهد کرد.