به گزارش روابط عمومی این شرکت، مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت فولاد خوزستان با حضور نمایندگان سهامداران عمده (۷۶/ ۵۲ درصد) و با توجه به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همزمان به‌صورت آنلاین از سایت آپارات، پخش شد.

در ابتدای این جلسه مهران عباس‌زاده، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان اظهار کرد: این شرکت با توجه به شرایط تحریمی، محصولات خود را به اقصی نقاط دنیا صادر می‌کند و ۳۹ درصد از محصول خود را به صادرات و ۶۱ درصد آن را به فروش داخل اختصاص داده است.

وی افزود: محصول فولاد خوزستان یک محصول شناخته‌شده در بازارهای بین‌المللی است و در سال‌جاری همان‌گونه که در کدال منتشر شده، ۲۲۴ میلیون دلار درآمد حاصل از صادرات این شرکت بوده است.

عباس‌زاده گفت: تولید پایدار، توجه ویژه به نیروی انسانی و پیگیری طرح‌های توسعه این شرکت ازجمله اهداف اصلی مجموعه به شمار می‌رود.

پس از قرائت گزارش از سوی بازرس شرکت ارقام‌نگرآریا، سرمایه شرکت فولاد خوزستان از مبلغ ۱۹ هزار و 48 میلیارد و 697 میلیون ریال به ۵۰ هزار میلیارد ریال از محل سود انباشته با تایید سهامداران افزایش یافت.