در جشنواره فرشتگان زمینی بیمه رازی که از ۳۰ آذر تا ۳۰ دی برگزار می‌شود، هر کدام از عزیزان گروه پیراپزشکان بیمه نامه مسوولیت حرفه‌ای را خریداری کنند، ضمن ۴۰ درصد تخفیف ویژه از ۳ ماه پوشش اضافه هم بهره‌مند خواهند شد و مدت بیمه‌نامه به ۱۵ ماه افزایش می‌یابد. همچنین هریک از افراد پیراپزشکی که روز تولدشان بین روزهای ۳۰ آذر تا ۷ دی ماه باشد، می‌توانند بیمه نامه مسوولیت حرفه‌ای پیراپزشکان را با ۷۰ درصد تخفیف و ۱۵ ماه مدت بیمه‌نامه خریداری کنند.

در مدت جشنواره، ۵۰ درصد تخفیف ویژه رشته بیمه بدنه اتومبیل بیمه رازی نیز برای پیراپزشکان در نظر گرفته شده است که می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های بیمه رازی در سراسر کشور از این تخفیف بهره‌مند شوند.

 برگزاری قرعه کشی جشنواره طلایی بیمه رازی 

درهمین حال مراسم قرعه‌کشی جشنواره 1+13برنده طلایی بیمه رازی، ۳۰ آذر همزمان با شب یلدا برگزار شد. در این جشنواره که از ۱۳ تا ۲۰ آذرماه برگزار شد، به 1+13 برنده خوش شانس به قید قرعه ۱۳ربع سکه بهار آزادی و به احترام ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار به یک نفر از بیمه‌گذاران بیمه رازی یک عدد سکه تمام بهار آزادی اهدا شد.  وهاب جوادی، مدیر توسعه و راهبری بازار بیمه رازی پیش از این تاکید کرده بود که جشنواره طلایی بیمه رازی مورد استقبال قرار گرفته و طی روزهای ۱۳ تا ۲۰ آذر بیش از ۱۰ هزار بیمه‌نامه به فروش رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۸درصد رشد داشته است. وی با تاکید بر اینکه بیمه رازی با برگزاری جشنواره طلایی بیش از آنکه به فکر بازاریابی باشد، به فکر بازارداری بود، توضیح داد: به عبارتی خواسته ما تقدیر از مشتریانی است که در بازار رقابتی بیمه رازی را انتخاب کردند. جوادی یادآور شد: در جشنواره هرشخص حقیقی هر بیمه‌نامه‌ای را با حق بیمه ۱۰۰ هزار تومان یا بالاتر خریداری کرده باشد، مشمول قرعه‌کشی شده است و آن دسته  از بیمه‌گذاران که بیمه‌نامه بیشتری خریداری کرده‌اند، شانس بیشتری برای برنده شدن داشتند.  گفتنی است، جوایز برندگان خوش‌شانس جشنواره طلایی بیمه رازی از طریق شعب و نمایندگی‌های محل خرید بیمه‌نامه اهدا می‌شود.