به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل روزنامه «دنیای‌اقتصاد» به نقل از وب‌سایت ایندیا ریتیلینگ،  شرکت مشهور نیوآ یک فروشگاه آنلاین را در هند راه‌اندازی کرده است که برنامه‌ای ویژه برای مشتریان وفادار خود دارد. بیماری کرونا از یکسو خرید آنلاینی را که ارسال محصول در آن به‌صورت بهداشتی انجام می‌گیرد، کاملا روی بورس آورده و از سوی دیگر به‌طورکلی میزان مصرف محصولات بهداشتی را افزایش داده است. شرکت نیوآ، یکی از برجسته‌ترین برندهای بهداشت پوستی که در هند فعالیت می‌کند، با توجه به این تغییر احتیاجات مصرف‌کننده‌ها یک فروشگاه آنلاین را برای این کشور راه‌اندازی کرده است. این وب‌سایت کل کشور هند را پوشش می‌دهد و تقریبا ۱۷ هزار نقطه پستی این کشور را در شبکه خود جا داده‌ است.

حالا که فصل زمستان و جشن‌های گوناگون مربوط به سال نوی میلادی، یا جشن‌های بومی در راه هستند، شرکت نیوآ برای ارتقای فروش آنلاین خود انواع بسته‌های پیشنهادی «محصولات خانواده»، «محصولات جشن» و «محصولات زمستانی» را برای مشتریان در نظر گرفته است که با استفاده از آنها مصرف‌کننده‌ها خریدی مقرون به‌صرفه‌تر را تجربه می‌کنند.

ساشین کیلاوالا، مدیر بازاریابی نیوآ در هند درباره این فروشگاه می‌گوید: «مدت‌ها بود که با در نظر گرفتن سهم بازار زیاد نیوآ در هند که بزرگ‌ترین بازار نوظهور جهان است، سعی داشتیم برنامه ویژه‌ای برای این کشور اجرا کنیم. از سوی دیگر طی چند سال اخیر برند نیوآ سیاست حرکت به سمت فروش دیجیتال را به شکلی جدی پیگیری کرده‌ است و قصد دارد در فروش آنلاین نقش‌آفرینی فراوانی داشته باشد. مجموع این دو عامل باعث شد که فروشگاه آنلاین خود را در هند راه‌اندازی کنیم.»