معنای لوگوی جدید «کیا»

به گزارش بخش ترجمه گروه شرکت‌ها و به نقل از وب‌سایت ETAuto، کیا از نشان و شعار جهانی خود رونمایی کرد که نمایانگر تحول و اهداف تجاری جدید این خودروساز است. معرفی آرم جدید نشان ‌دهنده آرزوهای کیا برای تبدیل شدن به یک برند پیشرو در صنعت خودرو است.

این آرم سمبلی از هدف تجاری جدید کیا و ارزش‌هایی است که این شرکت به واسطه محصولات و خدمات آینده به مشتریان خود وعده می‌دهد و تجربیات گرانبهای کیا این امکان را فراهم می‌سازد. این خودروساز در بیانیه مطبوعاتی گفت: کیا با ارتقای لوگوی جدید که مانند یک امضای دست‌نویس است وعده‌های خود را مهر و موم می‌کند.

خط موزون و پیوسته این لوگو، تعهد کیا را برای ایجاد لحظاتی الهام‌بخش می‌رساند، درحالی‌که تقارن آن القا‌کننده اعتماد به ‌نفس است. حرکات خیزان این نماد مجسم ‌کننده بلندپروازی‌های کیا برای این برند است. از آرم جدید طی یک نمایش آتش‌بازی مجلل در آسمان اینچئون کره رونمایی شد. علاوه بر یک لوگوی کاملا جدید، کیا از شعار برند جهانی خود نیز با مضمون «حرکت الهام‌بخش» رونمایی کرد.

سونگ سانگ، رئیس و مدیر اجرایی شرکت کیا اظهار کرد که آرم جدید کیا نشانگر تعهد این شرکت در تبدیل شدن به نمادی برای تغییر و نوآوری است. سونگ سانگ رئیس و مدیر اجرایی شرکت کیا اظهار کرد که «آرم جدید کیا نشانگر تعهد این شرکت در تبدیل شدن به نمادی برای تغییر و نوآوری است.» صنعت خودرو یک عصر تحول سریع را تجربه می‌کند و کیا به‌طور فعالانه این تغییرات را دنبال می‌کند و با آنها سازگار می‌شود. آرم جدید ما نشان‌ دهنده تمایل ما برای الهام بخشیدن به مشتری است؛ زیرا نیازهای حرکتی آنها نیز تکامل ‌یافته و از این ‌رو کارکنان ما برای رویارویی با چالش‌های پیش رو در این صنعت دارای تحولات سریع، کاملا آماده هستند.