به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل روزنامه «دنیای‌اقتصاد» به نقل از رویترز، تحت مدیریت لور، این شرکت بزرگ خرده‌فروشی موفق شد خدمات تحویل در روز سفارش و خرید مجازی از فروشگاه را راه‌اندازی کند. به‌علاوه وی در دوره مدیریتش یک برنامه عضویت مشتریان راه‌اندازی کرد که با برنامه آمازون پرایم رقابت می‌کرد.

خروج او از این شرکت در شرایطی انجام می‌شود که پاندمی کووید-19 رونق فراوانی به کسب‌وکار خرید آنلاین بخشیده است چون مشتریان برای اجتناب از حضور در فروشگاه‌ها به وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها روی آورده‌اند. 

لور در سال 2016 به شرکت والمارت پیوست. در آن سال وی  Jet.com را خرید، خرده‌فروشی آنلاینی که خود او یکی از بنیان‌گذارانش بود. این اقدام گام بزرگی در رونق کسب‌وکار آنلاین آن بود.

به‌عنوان بخشی از این معامله، وی در سال مالی 2020 از مجموع 477 میلیون دلار، 88 میلیون دلار را به ‌صورت نقد دریافت کرد، مبلغی که والمارت پذیرفته بود بابت سهام او در Jet.com بپردازد. 

طی یک دوره پنج‌ساله، او همچنین بالغ ‌بر 6/ 3 میلیون از سهام مدیریتی (ثبت‌نشده در بورس) را دریافت خواهد کرد. شرکت والمارت اعلام کرده است که لور از ماه سپتامبر در سمت مشاور همکاری خود با والمارت را ادامه خواهد داد.

شرکت والمارت که در سال گذشته میلادی تیم‌های فروشگاهی و آنلاین خود را باهم ادغام کرد، در این رابطه اعلام کرده است که از آغاز ماه آینده میلادی کانال کسب‌وکار ادغام‌شده آمریکای این شرکت گزارش عملکرد خود را به جان فرار مدیرعامل بخش آمریکای والمارت ارائه خواهد کرد.