فروش زغال‌سنگ حرارتی شرکت BHP

به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها و به نقل از وب‌سایت Steel Guru، شرکت BHP قصد دارد واحد زغال‌سنگ انرژی خود را در نیوساوت ولز به همراه سهمی در معدن زغال‌سنگ کلمبیا به فروش برساند و گفته است که ارزش این دارایی‌ها بین ۱۵/ ۱ تا ۲۵/ ۱ میلیارد دلار استرالیا است و درنهایت ارزش دارایی‌های خود را به حداقل می‌رساند یعنی رقمی بین ۲۵۰ ‌تا ۳۵۰ میلیون دلار استرالیا.

این شرکت معدنکاری گفت: این نقصان دارایی‌ها، زمانی که گزارش نیمه دوم سال گذشته تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ را در ماه فوریه منتشر کند، مشخص خواهد شد که منعکس‌کننده شرایط فعلی بازار برای زغال‌سنگ حرارتی استرالیا است. این شرکت همچنین ضعف دلار استرالیا، تغییرات در طرح معدن و ارزیابی به‌ روز شده از احتمال بازیابی خسارات مالیاتی را از دلایل ثانویه این مشکل عنوان کرد. در نیمه اول سال مالی

۲۰۲۰-۲۰۲۱، تولید زغال‌سنگ متالورژی BHP Billiton با ۵ درصد کاهش به ۱۹ میلیون تن رسید. به دنبال تاثیرات قابل‌توجه آب‌وهوای مرطوب در سه ‌ماه آخر سال ۲۰۲۰، انتظار می‌رود که حجم تولید پایین‌تر از محدوده مورد نظر این شرکت باشد. همچنین این شرکت در حال نظارت بر هرگونه تاثیر احتمالی محدودیت واردات زغال‌سنگ به چین، بر میزان تولید خود است.