وی از بیمه توقف کسب‌وکار ناشی از پاندمی یاد کرد و افزود: بیمه‌نامه توقف کسب‌وکار ناشی از پاندمی تنها در چهار کشور ارائه می‌شود و بیمه تعاون در ایران، تنها ارائه‌کننده این بیمه‌نامه در سطح قاره آسیا است. مدیرعامل بیمه تعاون افزود: پس از شیوع پاندمی کرونا و برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر، با یک مطالعه گسترده، بیمه‌نامه توقف کسب‌وکار ناشی از پاندمی را ارائه کردیم که خوشبختانه تاکنون بیش از ۲ هزار واحد کسب‌وکار تحت پوشش این بیمه‌نامه قرار گرفتند.

مظلومی بیان کرد: مهم‌ترین امتیاز بیمه تعاون که منجر به دستاوردهای قابل توجهی شده است، سیاست استراتژی تنوع بوده که در پی اتخاذ این استراتژی، بیمه تعاون تنها روی یک محصول تمرکز نکرده و خدمت‌رسانی متنوع‌تری هم در ارائه محصولات انجام می‌دهد. مدیرعامل بیمه تعاون اضافه کرد: بیمه تعاون همچنین در ۷ سال فعالیت خود موفق به خدمت‌رسانی در تمام استان‌ها  شده و این امر موجب شده تا خود را مورد محک استانداردهایی همچون ایزو ۱۰۰۰۲ و ۱۰۰۰۴ برای کیفی‌سازی هرچه بیشتر خدمت‌رسانی به مشتریان قرار دهیم.

وی ادامه داد: در هفته گذشته نیز موفق شدیم استاندارد مدیریت ریسک را که از جمله سخت‌ترین استانداردهای ممکن است، کسب کنیم و باید عنوان کرد این استاندارد، در بین معدود شرکت‌های بیمه‌ای تاکنون اخذ شده است. مظلومی افزود: روند حرکت شرکت بیمه تعاون براساس استاندارد بین‌المللی مدیریت تعالی سازمانی تعریف شده و از این رو در آینده نه چندان دور، خود را در این استاندارد نیز محک خواهیم زد. مدیرعامل بیمه تعاون در ادامه سخنان خود به محصول جدید بیمه زندگی بیمه تعاون اشاره کرد و افزود: در زمان طراحی این بیمه‌نامه، بهترین شکل ارائه خدمات تمام شرکت‌های بیمه‌ای مطالعه و همراه با یک بسته کامل خدمت‌رسانی در قالب بیمه زندگی برای مشتریان آماده شد. مدیرعامل بیمه تعاون در ادامه به افزایش سرمایه شرکت بیمه تعاون اشاره و بیان کرد: قابل توجه است که در مصوبه اخیر هیات‌مدیره، افزایش سرمایه شرکت از ۱۵۰۰‌میلیارد ریال به ۵ هزار میلیارد ریال تایید شد و هم‌اکنون مراحل اداری آن در حال انجام است. وی اضافه کرد: در پی این افزایش سرمایه، شرکت بیمه تعاون به عنوان یکی از قوی‌ترین شرکت‌های صنعت بیمه در بخش خصوصی به خدمت‌رسانی به مشتریان ادامه خواهد داد.