فرشید فضیلتی، معاون بهره‌برداری شرکت مجتمع فولاد خراسان درباره میزان تولیدات و دستاوردهای شرکت فولاد خراسان در۱۰ ماهه گذشته، عنوان کرد: شرکت طی ۱۰ ماه گذشته موفق به تولید یک میلیون و ۳۴۱هزار و ۳۸۱تن گندله و ۹۷۲ هزار و ۴۲۱ تن آهن اسفنجی، ۷۸۰هزار و ۸۸۳تن شمش فولادی و ۴۳۱هزار و ۷۸۶تن میلگرد شده است. ضمن اینکه در جهت بومی‌سازی و غلبه بر مشکلات ناشی از تحریم‌ها قدم‌های مهم و مثبتی برداشته شده است.

وی با اشاره به برنامه تولید ۱۰ماهه شرکت فولاد خراسان بیان کرد: برنامه تولید گندله یک میلیون و ۶۳۷ هزار و  ۴۶۲ تن، تولید آهن اسفنجی یک میلیون و ۳۱۱هزار و ۵۶۷تن، تولید شمش فولادی یک میلیون و ۷۳ هزار و ۶۹۴ تن  و ۵۰۷ هزار و ۵۰۰ تن میلگرد در نظر گرفته شده است. معاون بهره‌برداری شرکت مجتمع فولاد خراسان تاکید کرد: تلاش جهت دریافت استاندارد

BS ۴۴۴۹-۲۰۰۵ و ایجاد شرایط صادرات به کشورهای حوزه خلیج‌فارس، انتقال دانش همکاران در حال بازنشستگی به پرسنل تازه استخدام شده از طریق مدیریت دانش، انجام طرح‌های بهبود مستمر در قالب نظام به‌پویی از جمله اقدامات مهم برای افزایش بهره‌وری در واحدهای تولیدی شرکت بوده است. فضیلتی در ادامه خاطرنشان کرد: در ۱۰ماه گذشته  واحد گندله‌سازی با تولید ۱۹۰ هزار و ۱۳۶ تن گندله در خرداد ماه و ۱۸۰ هزار و ۶۶۸ تن در اردیبهشت رکورد تولید به ترتیب ۹ هزار و ۴۶۸ تن و۱۳ هزار و ۷۶۶ تن ارتقا یافت؛ رکورد قبلی تولید ۱۶۶۹۰۲ تن بوده و به آذر ۹۸ تعلق داشت.

وی ادامه داد: در ناحیه احیای مستقیم با تولید ۱۳۱ هزار و ۵۴۷ تن آهن‌اسفنجی و بریکت در شهریور رکورد تولید ماهانه ارتقا داده شد که رکورد قبلی به آبان ۹۸ تعلق داشت.