یکتا یادآور شد: مشتریان با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور همراه بانک خود می‌توانند وارد سامانه بانکداری مجازی بانک توسعه تعاون شوند و این پیشنهاد به کاربر داده می‌شود تا امکان دسترسی این سامانه از طریق میان ‌بر صفحه اصلی تلفن موبایل هوشمند قابل دسترسی باشد.

حجت‌الله مهدیان، مدیرعامل بانک توسعه تعاون در مراسم رونمایی سامانه بانکداری مجازی بانک توسعه تعاون اظهار کرد: فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک به عنوان مهم‌ترین مزیت هر بانک مطرح هستند و چنانچه بانک از این منظر حائز ویژگی کارآمدی و قابلیت تطبیق و به‌روزرسانی باشد در شبکه بانکی به سرآمدی رسیده است.

همچنین در این مراسم سامانه ثبت، تایید و انتقال چک‌های صیادی بانک توسعه تعاون نیز رونمایی شد. این سامانه از طریق سامانه بانکداری مجازی قابل دسترسی بوده و کاربری که به سامانه بانکداری مجازی وارد شده است، با درج شماره مشتری و تلفن‌همراه خود می‌تواند از خدمات سامانه ثبت چک صیادی بر اساس قانون جدید چک‌های صیادی نیز بهره‌مند شود.

ایرج شیخ‌زاده، معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون نیز در خصوص این سامانه گفت: شبکه بانکی در حال حاضر در حال بررسی و آزمون سامانه مورد نیاز برای اجرای قانون جدید چک هستند و بانک توسعه تعاون با این رونمایی سامانه تخصصی، از پیشگامان شبکه بانکی به شمار می‌رود.