به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها و به نقل از وب‌سایت خبری CNBC، نسخه به‌روز شده این نوشیدنی در سال ۲۰۱۷ به‌عنوان Coke Zero در سراسر آمریکا توزیع شد که در آن زمان این نوشیدنی رژیمی ۱۲ ساله بود. کوکای بدون قند قرار بود بیشتر شبیه نوشابه کوکا سنتی این شرکت باشد، اما همچنان با حذف شکر از این نوشیدنی، مصرف‌کنندگانی که مساله سلامتی برای آنها مهم است به آن علاقه خاصی دارند و این محصول بسیار مورد استقبال قرار گرفته و فروش خوبی برای این شرکت داشته است، به‌طوری ‌که حتی شیوع ویروس کرونا نیز به این موضوع دامن زده است.

آقای کوینسی در ادامه به CNBC گفت: «فروش کوکای بدون قند در سال ۲۰۲۰ به دلیل افزایش شیوع کرونا و قرنطینه‌های خانگی رشد چشمگیری داشت و درواقع بدون شک، بزرگ‌ترین عامل رشد شرکت ما در حال حاضر این محصول است.» وی به Coke’s Topo Chico Hard Seltzer و AHA به‌عنوان محصولات جدید شرکت کوکاکولا اشاره کرد که در روزهای ابتدایی عرضه خود عملکرد خوبی را داشته‌اند.

همچنین در دوران بحران کرونا، تولید و توزیع سایر نوشیدنی‌های شرکت کوکاکولا مانند کوکای انرژی‌زا با چالش روبه‌رو شده است. مدیران اجرایی این شرکت اخیرا به خبرگزاری‌ها اعلام کردند که پس‌ از اینکه منع یا کنترل آمد و شد ناشی از شیوع کرونا در اوایل سال گذشته به فروش این محصول لطمه وارد کرد، اما در سال جاری فروش کوک انرژی‌زا دو برابر خواهد شد. سهم کوکا از بازار طی ۱۲ ماه گذشته حدود ۱۶ درصد کاهش ‌یافته است و ارزش مالی آن در حال حاضر بالغ ‌بر ۲۱۵ میلیارد دلار است.