به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها و به نقل از سخنگوی شرکت ال‌جی، دو مدل جدید پروژکتورهای لیزری ProBeam - BUPST و BF۶۰PST در حال حاضر در کره جنوبی عرضه می‌شود. پروبیم یک برند تجاری پروژکتور است که ال‌جی سال گذشته از آن رونمایی کرد. این در حالی است که برای پروژکتورهای خانگی خود، این شرکت از برند CineBeam استفاده کرده است. شرکت ال‌جی می‌گوید که دو پروژکتور جدید پروبیم دارای ۶ هزار ANSI لومن روشنایی هستند، مدل BU۶۰PST با رزولوشن ۴K UHD تا ۳۰۰ اینچ ارائه می‌دهد. ANSI لومن عبارت است از خروجی نور از پروژکتورها که در واحد لومن بیان می‌شود.

پروژکتورهای جدید به مرورگرهای وب با اتصال بی‌سیم مجهز هستند، یعنی کاربران مجبور نیستند آنها را برای اتصال به اینترنت به کامپیوتر متصل کنند. همچنین روی آنها نرم‌افزارهای آفیس و ویدئو پلیر نصب‌شده و درنتیجه کاربران به‌راحتی می‌توانند ویدئوها و فایل‌های خود را در جلسات تجاری به دیگران نشان دهند.

آنها همچنین از ویژگی‌های اشتراک و آینه‌ای کردن صفحه‌نمایش پشتیبانی می‌کنند که به کاربران امکان می‌دهد مطالب خود را از گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌هایشان روی یک صفحه بزرگ به اشتراک بگذارند. همچنین این پروژکتورها یک ویژگی پیشرفته تطابق اندازه صفحه را ارائه می‌دهند که کاربران می‌توانند صفحه را بر اساس اندازه اتاقی که در آن کنفرانس می‌دهند تنظیم کنند.

ال‌جی بیشترین درآمدش را از شرکت‌های بخش الکترونیک کسب می‌کند. در این میان، لوازم‌خانگی با ۳۱ درصد بیشترین درآمد را در کالاهای الکترونیک برای ال‌جی به همراه دارد. بخش سرگرمی مثل تلویزیون و سینمای خانگی هم ۳۰ درصد از درآمد را شامل می‌شود.