فرزین  در نشست شورای راهبردی این  بانک با دستور کار بررسی برنامه‌های عملیاتی حوزه مدیریت و روابط عمومی در سال‌جاری و سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: در سال‌جاری، بیشتر به دنبال ایجاد تغییرات مدنظر در خصوص ری برندینگ بودیم که این امر نیز طبق گزارش‌های اعلامی از سوی مدیریت‌های مربوطه به خوبی انجام شده و در نهایت، طبق زمان‌بندی اعلام‌شده تا پایان خردادماه ۱۴۰۰ تمام شعب و ساختمان‌های ستادی بانک، شکل و ظاهر جدید خود را پیدا خواهند کرد. وی افزود: در سال آینده، باید تمرکز بر افزایش فعالیت جهت ثبت تداوم رشدهای محقق شده در سال‌جاری باشد، همان‌طور که در سال‌جاری به گواه آمار تایید شده، توانسته‌ایم در بخش‌های مختلف همچون تسهیلات و منابع به رشدهای دو برابری برسیم در سال ۱۴۰۰ نیز باید این رشدها محقق شود و حتی به سمت گسترش فعالیت ها پیش برویم.

فرزین با اشاره به ثبت رشد ۱۱۸درصدی در بخش تسهیلات و رشد ۱۰۰درصدی در بخش منابع تاکید کرد: آمارهای تاییدشده نشان‌دهنده رشد ۶ برابری در بخش سود بانکی است و در سال آینده با توجه به اتمام روال ری برندینگ در بانک، باید ثابت کنیم که بانک کارآفرین با تعریفی جدید وارد صنعت بانکداری شده است.

وی همچنین با تکیه بر آمار جدید عملکرد این بانک خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم تا پایان اسفند سال‌جاری ۱۲هزار میلیارد ریال سود خواهیم داشت که اتفاق خوبی است. مدیرعامل بانک کارآفرین افزود: نتایج فعالیت‌هایمان در سال‌جاری را در سال ۱۴۰۰ به چشم خواهیم دید.