حرکت در چنین مسیری، چالش‌های بسیاری دارد که از آن جمله تحت‌الشعاع قرار گرفتن شرکای تجاری بازار خواهد بود؛ اما از سوی دیگر با حرکت به چنین سمتی، نقش واسطه‌ها و دلالان به حداقل رسیده و ثبات توزیع و قیمت را به همراه خواهد داشت و از سوی دیگر به دلیل امکان معماری محیطی، امکانات و آموزش‌های یکسان، تجربه مشتریان در برخورد با برند می‌تواند  متحول شود. به هر صورت شکل‌دهی فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای برندهای بزرگ، امری ناگزیر است و طبیعتا این امر می‌تواند موجب نگرانی شبکه‌های سنتی فروش شود.دراین راستا نخستین شعبه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اسنوا در خرداد ۱۳۹۹ در خیابان جنت‌آباد تهران افتتاح شد. علیرضا حاتمی، مدیر روابط عمومی‌ اسنوا عنوان می‌کند «ایده چنین فروشگاهی، از مطالعه رفتار خریداران لوازم خانگی اسنوا و تمایل آنان به دیدن کارآیی‌ محصول پیش از خرید شکل گرفت؛ چرا که خریداران با اتکای صرف بر اطلاعات فنی نمی‌توانند تصمیم دقیقی بگیرند. از سوی دیگر عامل دسترس‌پذیری نقاط فروش، مطالبه جدی مصرف‌کنندگان لوازم خانگی بوده که باید به آن توجه جدی می‌شد.»

با وجود این، خلأ نبود چنین سیستمی ‌در بازار لوازم خانگی کشور از یکسو و تمایل مشتریان به فراهم شدن چنین شرایطی از سوی دیگر، موجب شد اسنوا در ایجاد مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای برند خود مصمم شود. در بازه زمانی خرداد تا آذر امسال، تعداد ۶۸ فروشگاه دیگر به این شبکه بزرگ و رو به رشد اضافه شد. در زمستان امسال نیز، اسنوا با هدف قرار دادن ۷۵ نقطه جغرافیایی توانست بیش از ۱۳۶ فروشگاه جدید را در ۲۳ استان افتتاح کند و ۱۱۲ نقطه دیگر را برای افتتاح شعبه‌های جدید در دستور کار روزهای پایانی سال خود قرار دهد. با اجرایی شدن افتتاح این فروشگاه‌ها تا پایان سال ۹۹، تعداد فروشگاه‌های اسنوا به ۳۱۷ شعبه در سراسر کشور خواهد رسید.  حاتمی، مدیر روابط عمومی ‌اسنوا می‌گوید: رویکرد مد نظر اسنوا، استقلال بخشیدن به تجربه مشتری از دانش ضمنی بازار است؛ به گونه‌ای که مشتری از دریافت اطلاعات صحیح در مورد محصولات این برند اطمینان بالایی داشته باشد. در نهایت این امر موجب ارتقای عملکرد مارکتینگ سازمان خواهد شد.

با وجود این، پیشبرد این روند، تابع شرایط بازار خواهد بود و در صورت نیاز، تغییراتی در آن اعمال خواهد شد. البته نباید فراموش کرد استقبال مشتریان، هسته اصلی پیشرفت این پروژه است. اسنوا در سال‌های اخیر ثابت کرده است که سطح رقابت بازار لوازم خانگی کشور را بهبود بخشیده و  در پی آن، ذائقه مصرف‌کنندگان نیز در حال تغییر است؛ با توجه به چنین تغییراتی، ضرورت افزایش دسترسی‌پذیری محصولات امری اجتناب‌ناپذیر است.   ماهیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای به گونه‌ای است که احداث آنها، با نگرانی‌ شبکه سنتی فروش همراه خواهد بود. با این حال رویکرد اسنوا در احداث مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای خود به گونه‌ای است که فروشندگان سنتی با حداقل آسیب مواجه شوند و حتی بتوانند با این جریان همراه شده و از آن منتفع شوند.