سیدشمس‌الدین حسینی با تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های بانک دی در بازار پول کشور، بر لزوم حرکت نظام بانکی در مسیر رفع موانع تولید در سال‌جاری تاکید کرد.

وی در گردهمایی مدیران عامل و مدیران شرکت‌های گروه مالی دی، اصلاح نظام تامین مالی را یکی از محورهای مورد توجه مجلس شورای اسلامی در سال جاری عنوان کرد و گفت: تامین مالی، یک فعالیت ترکیبی است که بسیاری از کشورها، تشکیل گروه‌های مالی متشکل از بانک، بیمه، تامین سرمایه و... را به عنوان بهترین راهکار تامین مالی معرفی کرده‌اند که در این راستا تشکیل گروه مالی دی نیز گام اساسی در مسیر تامین مالی بخش تولید و رفع موانع پیش روی آن است.

رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت‌های بانک دی در یک سال گذشته، کاهش بیش از ۵۰ درصدی زیان انباشته و بهبود نسبت‌های مالی بانک را نشان از گام برداشتن در مسیری درست برای رسیدن به موفقیت دانست. وی در پایان با اشاره به لزوم خدمت‌رسانی خالصانه و صادقانه به قشر معظم خانواده‌های شاهد و ایثارگر گفت: حجم وسیعی از جامعه هدف بانک دی را خانواده معظم شهدا و ایثارگران تشکیل می‌دهند که امیدوارم کارکنان و مدیران بانک دی قدردان نعمت خدمت به قشر معظم ایثارگری و خانواده معزز شهدا باشند.