به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها و به نقل از وب‌سایت ماینینگ ویکلی، برای صنایع معدنی طی چند سال آتی رشد پیش‌بینی می‌شود. در بخش فعالیت‌های معدنی طلا ظرف سال‌های آتی رشد مستمری را خواهیم دید. از طرف دیگر قیمت‌ فلزات غیرآهنی و فلزات گران‌بها راه را برای توسعه پروژه‌های مس و طلا هموار خواهد ساخت. از طرف دیگر با افزایش قیمت‌ طلا و بهبود پروژه‌های جدید و قدیمی، برای معادن طلا آینده خوبی را پیش رو خواهیم داشت.

اما چشم‌انداز صنعت زغال‌سنگ تیره‌وتار است. انتظار نمی‌رود امسال در آن بهبودی حاصل شود چون مصرف زغال‌سنگ حرارتی طی دو دهه به پایین‌ترین سطح خود رسیده است. آشفتگی‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا در بخش برق به ضعف‌های ساختاری در صنعت زغال‌سنگ، نهایتا منتهی به توقف عملیات شده است. با توجه به انتخابات اخیر انتظار می‌رود که شاهد برگشت به سیاست‌های زیست‌محیطی مشابه دوران اوباما باشیم. به‌طور کل میزان تولید معادن زغال‌سنگ در آمریکا در سال‌های آتی به‌طور مستمر کاهش پیدا کرده، چون رقابت از طرف منابع ارزان‌قیمت تولید برق برحسب کاهش تقاضای زغال‌سنگ حرارتی داخل این کشور خواهد شد.

این بررسی زوایای دیگری هم دارد مانند آثار شیوع بیماری کرونا، زوال ساختاری ناشی از انتخابات و سیاست‌های زیست‌محیطی که حقوق و مزایای هر ایالتی منعکس‌کننده آینده صنعت معدنی آن ایالت است. بالغ ‌بر ۸۴ درصد از معادن ایالت متحده حقوق و دستمزد کارکنان خود را افزایش داده‌اند. از ۱۶۵ معدن شرکت‌کننده در این تحقیق ۶۶ ماده معدنی صنعتی، ۳۳ معدن فلزات و ۴۱ معدن زغال‌سنگ دستمزد را به‌طور متوسط ۳درصد افزایش داده‌اند.