این شرکت در طول ۱۲ ماه سال گذشته ۸هزار و ۴۵۲ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و ۴ هزار و ۶۱۲ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد که حاصل کار این شرکت بورسی در سال گذشته ثبت تراز مثبت ۳هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان بود که در مقایسه با سال ۹۸ بیش  از ۴۴درصد افزایش داشته است.

بیمه آسیا در اسفندماه سال گذشته ۹۸۴ میلیارد تومان حق‌بیمه تولید کرد و ۷۰۱ میلیارد تومان از زیان بیمه‌شدگان این شرکت را جبران کرد تا پرونده عملیات بیمه‌گری بزرگ‌ترین بیمه‌خصوصی کشور با تراز عملیاتی مثبت ۳ هزار و ۸۴۰میلیارد تومان نسبت خسارت ۵۷/ ۵۴درصدی در سال ۹۹ بسته شود.

براساس این گزارش این شرکت بیمه‌ای در طول ۱۲ ماه سال گذشته ۸هزار و ۴۵۲ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد که نسبت به سال قبل از آن بیش از ۴۱درصد افزایش داشته است و ۴هزار و ۶۱۲ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد که نسبت به سال قبل از آن ۳۸ رشد داشته است، حاصل کار این شرکت بورسی در سال گذشته ثبت تراز عملیاتی مثبت ۳هزار و ۸۴۰میلیارد تومان بود . بیمه آسیا در ۱۲ ماه سال ۹۸ تراز عملیاتی مثبت ۲ هزار و ۶۶۸میلیارد تومان را ثبت کرده بود که حاصل تولید ۶ هزار میلیارد تومان حق بیمه و پرداخت ۳ هزار و ۳۳۲ میلیارد تومان خسارت بود .

این شرکت بیمه با کاهش سهم دو رشته پر ریسک ثالث و درمان و با افزایش سهم رشته‌های کم‌ریسک در پرتفوی خود و همچنین مدیریت و کنترل ریسک بیمه‌نامه با افزایش ۴۴درصدی تراز عملیاتی در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ روبه‌رو شد و نسبت خسارت این شرکت در سال ۹۹ کاهش یافت.