برنامه‌ریزی‌های دقیق و هدفمند این شرکت در همه این سال‌ها، رشد سالانه را در تمامی گزارش‌های شاپرک در ۱۰ سال گذشته ثبت کرده است. به طوری که براساس بررسی‌های شاپرک این شرکت به طور متوسط سالانه یک‌درصد رشد را در کارنامه خود نشانده است.

مشتری، محور تمام برنامه‌ها و استراتژی‌های پرداخت الکترونیک سامان است، همین رویه باعث شده که در سال‌های گذشته با دریافت بازخوردهای ارزشمند از مشتریان این شرکت اعم از بانک‌ها، پذیرندگان و دارندگان کارت و اصلاح محصولات، خدمات و رویه‌ها رشد مستمری را در سهم بازار به نام خود کند و آخرین آمار نشان می‌دهد در سال قبل، نزدیک به ۲۰درصد تراکنش‌های کل کشور از درگاه‌های سپ پردازش شده است.

ثبات مدیریت، تداوم اجرای سیاست‌گذاری‌های بلندمدت و همکاری با بانک‌های مطرح کشور این توان را در پرداخت الکترونیک سامان ایجاد کرده که همیشه رو به آینده حرکت و بهترین و مناسب‌ترین خدمات را در بازار رقابت ارائه کند تا گوی سبقت را از دیگران برباید.

آخرین گزارش شاپرک به خوبی نشان می‌دهد؛ شرکت پرداخت الکترونیک سامان با پوشش ۷۴/ ۲۹درصدی از سهم تعدادی و ۵۰/ ۳۴درصدی مبلغ تراکنش‌های موبایلی دارنده بالاترین سهم در بازار این تراکنش‌ها در اسفندماه ۹۹ شناخته می‌شود.

مطابق همین بررسی‌ها سپ در تراکنش‌های اینترنتی هم رشد داشته است و در اسفند با رقمی معادل ۵۹/ ۳۹درصد توانسته بخش قابل توجهی از بازار مبلغی تراکنش‌های اینترنتی را به نام خود بزند.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان با داشتن بیش از یک‌میلیون دستگاه کارتخوان فعال، بیش از ۴۰هزار پذیرنده اینترنتی و همچنین ۴میلیون نصب اپلیکیشن ۷۲۴ یکی از برترین و خوشنام‌ترین PSPهای کشور و البته دنیاست. در آخرین گزارش نشریه معتبر نیلسون ریپورت، این شرکت در میان ۱۵۰ شرکت PSP دنیا در رتبه ۱۶ فهرست برترین PSPهای جهان معرفی شد.

p28-04