علیرضا حجتی، معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه کارآفرین ضمن بیان این مطلب، با تاکید براینکه، باشگاه مشتریان با هدف ایجاد زنجیره ارزش و حفظ و وفاداری مشتریان در سال ۱۳۹۸ راه‌اندازی شده است و در فاز اول راه‌اندازی، نیازهای مشتری و شبکه فروش مورد بررسی و سپس مطابق نیازهای مشتریان و شبکه فروش، فعالیت باشگاه مشتریان بیمه کارآفرین آغاز شد، گفت: در باشگاه مشتریان، علاوه بر صدور بیمه‌نامه‌ها به صورت آنلاین، بدون مراجعه به شعبه و واحدهای صدور نسبت به ارائه بسته‌های تشویقی به بیمه‌گذارانی که از شرکت بیمه‌نامه‌ای را خریداری می‌کنند لحاظ شد.

وی تصریح کرد: از آنجا که هنوز فرهنگ خرید آنلاین با توجه به اطلاعات بیمه‌ای اندک مشتریان، تکاپوی خرید یک بیمه‌نامه جامع را نمی‌دهد، بنابراین باشگاه بر مشتری اصلی خود یعنی شبکه فروش متمرکز شد و باشگاه مشتریان با تغییر راهبردی به‌عنوان یک استارت‌آپ فعال و پویا، با امکانات بسیار ویژه برای نمایندگان و کارگزاران طراحی شد.

حجتی افزود: با این استارت‌آپ باشگاهی، نمایندگان و زیرمجموعه‌های آنها (اعم از بازاریابان، مشاوران و کارمندان) می‌توانند با تکمیل فرم پیشنهاد به صورت آنلاین‌، بیمه‌نامه‌های مشتریان را در هر نقطه از کشور دریافت کنند.

معاون مدیرعامل در توسعه بازار و شبکه فروش بیمه کارآفرین بیان کرد: این استارت‌آپ با هدف کیفی‌سازی و رفع مشکلات شبکه فروش طراحی شده است و علاوه بر رعایت آیین‌نامه‌های بیمه مرکزی، موضوع مکان و زمان صدور بیمه‌نامه‌ها مفهوم و معنای جدیدی پیدا می‌کند. کار کردن در این استارت‌آپ این امکان را برای شبکه فروش فراهم خواهد کرد که خلاقیت خود را توسعه داده و توانایی‌های خود و تیم زیرمجموعه را برای حل مشکلات بیشتر کند. حجتی در ادامه با بیان اینکه نمایندگان با کار کردن در این استارت‌آپ شانسی برای پیشرفت، رشد و ارتقا خواهند داشت، افزود: از آنجا که سلسله مراتبی برای استارت‌آپ تعریف نشده است همه گروه همچون یک خانواده علاوه بر فروش حداکثری نسبت به رفع مشکلات همدیگر اقدام می‌کنند.

وی در ادامه ضمن اشاره به دستاوردهای این استارت‌آپ گفت: از جمله دستاوردهای این استارت‌آپ می‌توان به مشتری مداری و تسهیل فرآیندهای فروش، توسعه شبکه فروش به سبک جدید، امکان فروش بیمه‌نامه به‌واسطه موبایل، حمایت از سازمان‌های فروش، ارائه محصولات جدید با رویکرد ساده‌سازی و در نهایت حذف اپراتوری همکاران شعب و تغییر رسالت شغلی همکاران از اپراتوری به نظارت و آموزش اشاره کرد.