وی با اشاره به اینکه پوشش هزینه بستری تا یک میلیارد ریال، جبران هزینه بیکاری تا ۳۰۰ میلیون ریال و پرداخت سرمایه عمر تا ۱۰ میلیارد ریال در این بیمه‌نامه ارائه می‌شود، ادامه داد: شرکت بیمه سامان از محل این بیمه‌نامه‌ها تاکنون بیش از ۴ میلیارد ریال خسارت حوادث انفرادی، بیش از ۴۵ میلیون ریال خسارت حوادث گروهی و بیش از ۹ میلیارد ریال خسارت عمر گروهی پرداخت کرده است.

فخارزاده خاطرنشان کرد: شرکت بیمه سامان با طراحی یک محصول مناسب و مقرون به صرفه، علاوه بر جبران خسارت مالی ناشی از این بیماری، بخشی از فشار روحی بر اطرافیان و خود بیمار را نیز کاهش می‌دهد.

معاون مدیر بیمه‌های زندگی شرکت بیمه سامان عنوان کرد: فرآیند پرداخت خسارت در این بیمه‌نامه بسیار ساده، بدون طی مراحل اداری و کاملا غیرحضوری انجام می‌شود؛ همچنین بیمه‌گذار می‌تواند پس از بستری شدن و بهبودی کامل، برای دریافت هزینه‌ها، مدارک پزشکی خود را به‌صورت الکترونیکی ارسال و براساس ارقام اعلامی مرکز درمانی، خسارت خود را دریافت کند. وی افزود: بیمه سامان برای پرداخت هزینه درمان بیماران کرونایی، میان بستری شدن در بیمارستان‌های خصوصی یا دولتی تفاوتی قائل نیست و هزینه‌های درمان بیمه شده را طبق قرارداد منعقد شده شرکت و بیمه‌گذار پرداخت خواهد کرد. مدت انتظار این بیمه‌نامه ۱۴ روز است و بیمه‌گذار پس از این مدت، در صورت ابتلا به بیماری مشمول پوشش‌ها خواهد بود.