محمدحسین اسمایی، نظارت مستقیم بر باشگاه مشتریان را ضروری دانست و بیان کرد: در راستای توسعه پایدار، باشگاه مشتریان را مدنظر قرار داده و در این زمینه از پلت‌فرم داپ‌اپ استفاده کردیم. به گفته وی، با کمک اپلیکیشن داپ‌اپ می‌توان درصدی از خرید مشتریان را به طور منظم به حساب آنها بازگرداند و با این اقدام رضایت بیشتر آنها را کسب کرد. این در حالی است که در بسیاری از کالاها حاشیه سود فروشگاه‌های زنجیره‌ای‌ هایپر فامیلی کمتر از ۴ درصد است، اما برای بالا بردن رضایت مشتریان امتیاز «کش‌بک» برای همه کالاها اعمال می‌شود. اسمایی، افزود: در ابتدا خدمات این اپلیکیشن در سه استان از ۱۶ استان که فروشگاه‌های ‌هایپرفامیلی فعال هستند، اجرایی می‌شود و طی ۳ ماه آینده تمامی فروشگاه‌ها تحت پوشش داپ‌اپ قرار می‌گیرند. مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای ‌هایپرفامیلی با بیان اینکه از تاسیس این مجموعه فروشگاهی ۳ سال می‌گذرد، گفت: تاکنون ۳۶ فروشگاه راه‌اندازی کرده‌ایم  و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال ۱۴۰۰ تعداد فروشگاه‌های این مجموعه ۲برابر خواهد شد؛ براین اساس تا پایان سال ۱۴۰۰ حدود ۸۰ هزار مترمربع فضای فروشگاهی جدید ایجاد و برای ۳ هزار نفر اشتغال‌زایی می‌شود. وی با اشاره به اینکه امسال ۳۰درصد از فروشگاه‌های جدید ما در استان تهران دایر خواهد شد، خاطرنشان کرد: استراتژی این مجموعه، بزرگ‌تر کردن سفره مردم و انتقال حس خوب خرید به مشتریان است.

 انقلاب دیجیتالی در صنعت خرده‌فروشی

رئیس هیات‌مدیره داپ‌اپ نیز در این رابطه با اشاره به اینکه در صنعت ریتیل یک انقلاب دیجیتالی راه انداخته‌ایم، گفت: در راستای توسعه فعالیت‌های داپ‌اپ قرارداد همکاری با‌هایپر فامیلی را به امضا رسانده‌ایم و از این پس مشتریان داپ‌اپ در صورت خرید از فروشگاه‌های‌ هایپر‌فامیلی می‌توانند ۴ درصد مبلغ فاکتور را «کش‌بک» بگیرند. علی جواهرچیان با اشاره به اینکه هدف ما برای مجموعه ‌هایپرفامیلی افزایش فروش و وفادارسازی مشتریان است، افزود: طبق توافقات انجام شده با توجه به تعداد کم فروشگاه‌های‌ هایپرفامیلی درسطح شهر تهران با کمک اپلیکیشن ا‌ُکالا مشکل خرید مشتریان را حل می‌کنیم. رئیس هیات‌مدیره داپ‌اپ تصریح کرد: با پیاده‌سازی اپلیکیشن داپ‌اپ، مشتریان به راحتی می‌توانند از طریق کیف‌پول اعتباری داپ‌اپ و شارژ این کیف پول بدون حضور فیزیکی در فروشگاه‌ هایپر فامیلی خرید کنند و همزمان کش بک (CASHBACK) دریافت کنند. وی با اشاره به کیف پول اعتباری داپ‌اپ و ارائه تسهیلات به مشتریان، خاطرنشان کرد: مجموعه داپ‌اپ ۵۰۰ هزار مشتری فعال دارد که از این پس می‌توانند از خدمات مجموعه ‌هایپرفامیلی استفاده کنند. جواهرچیان تاکید کرد: عموم مردم

می‌ توانند با ثبت یک یا چند کارت بانکی عضو شبکه شتاب در اپلیکیشن داپ اَپ و خرید از فروشگاه زنجیره‌ای فامیلی  ۴ درصد از کل مبلغ خرید خود را به‌عنوان پاداش خرید به‌صورت نقدی دریافت کنند.