به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، این موسسه از هشتم اردیبهشت‌ماه جاری اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری عام با نرخ سود علی‌الحساب ۱۸درصد سالانه را در شعب سراسر کشور به فروش می‌رساند.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به کلیه شعب موسسه اعتباری ملل ضمن خرید اوراق مذکور از سرمایه‌گذاری و سودی مطمئن بهره‌مند شوند.

همچنین فروش اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری عام در شعب بانک رفاه کارگران آغاز شد که فروش  این اوراق نیز تا پایان شهریورماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت. مدت سررسید این اوراق یک‌ساله با نرخ سود 18درصد است که سود آن به‌صورت ماهانه پرداخت خواهد شد.

 نرخ سود بازخرید قبل از سررسید این اوراق 10درصد است.  اوراق فوق در بانک توسعه تعاون ارائه می‌شود. فروش این اوراق در بانک توسعه تعاون نیز حداکثر تا پایان شهریور سال‌جاری، در همه شعب بانک توسعه تعاون، صورت خواهد پذیرفت.

در ضمن اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری عام به‌عنوان یکی از ابزارهای پیش‌بینی‌شده تجهیز منابع در اختیار شعب شبکه بانکی بوده است و سپرده‌گذاران و سرمایه‌گذاران نیز با توجه به نرخ سود جذاب اوراق و قابلیت اطمینان، استقبال مناسبی از این اوراق به عمل می‌آورند.