عطاءالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به ضرورت حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های تولیدی توسط دستگاه‌های قضایی و اجرایی کشور گفت: مشکلات بسیار زیادی در زمینه قطعی برق و گاز متوجه فولاد هرمزگان است و در سال گذشته به دلیل قطعی برق بیش از ۵٠میلیارد ریال خسارت به شرکت وارد شده است و به‌دلیل توقفات کوره‌ها، شرکت فولاد هرمزگان متحمل خسارت‌های جبران‌ناپذیری شده است. وی با تقدیر از حمایت‌های صورت گرفته توسط دادگستری استان هرمزگان از واحد‌های تولیدی تاکید کرد: دادگستری استان هرمزگان در این بحث ورود کند و با توجه به شعار سال مانع‌زدایی‌ها در حوزه تولید انجام شود تا شاهد قطعی برق و گاز در فولاد هرمزگان و دیگر صنایع نباشیم. 

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در حاشیه مراسم گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد با اشاره به نقش چشمگیر فولاد هرمزگان در فعالیت‌های اجتماعی استان هرمزگان از جمله همکاری با ستاد دیه استان گفت: شرکت فولاد هرمزگان از سال ٩٢ تا کنون بیش از ١٨ میلیارد ریال به ستاد دیه استان کمک کرده است که با این مبلغ ١١۶ زندانی جرائم غیرعمد آزاد شده‌اند. 

مراسم جشن گلریزان و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با حضور صالحی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در سالن اجتماعات دادگستری هرمزگان برگزار و از اقدامات فولادهرمزگان در این حوزه تقدیر شد.