بر اساس این گزارش، استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی، بررسی و تصویب صورت‌های مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، اتخاذ تصمیم در خصوص تقسیم سود سال مالی ۱۳۹۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۰، تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های شرکت، تعیین حق‌حضور اعضای غیرموظف هیات‌مدیره، از موارد دستور جلسه ذکر شده بود که طبق مقررات اساسنامه پس از تشکیل هیات رئیسه برگزار شد.

همچنین در سال مالی منتهی به پایان اسفندماه سال ۱۳۹۹ با تصویب مجمع به ازای هر سهم ۳۵۴۵ ریال سود تقسیمی به سهامداران تعلق گرفت.

از جمله دستاورد‌های شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران در سال ۱۳۹۹ را می‌توان به رشد فروش شرکت نسبت به سال قبل ۱۰۲درصد، رشد سود خالص نسبت به سال قبل ۲۰۸درصد، کاهش ۶۰درصدی دوره وصول مطالبات و افزایش حاشیه سود خالص و ناخالص اشاره کرد.

رامین رمضانی‌کلمر، مدیرعامل شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران در این مجمع ضمن ارائه گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۳۹۹، از مدیران و کارکنان پرتلاش این شرکت که در ایام شیوع ویروس کرونا با صلابت و سختکوشی در صحنه کسب و کار حضور داشتند و به نحو شایسته‌ای به تولید محصولات که نیاز جدی جامعه درمانی و عموم مردم است پرداختند، تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه افزود: پروژه‌های متعددی در بخش‌های توسعه‌ای و بهبود روند تولید داریم؛ به گونه‌ای که در بخش توسعه‌ای با راه‌اندازی دو خط تولید که دارای فناوری پیشرفته و جدید است، موجب تکمیل سبد محصولات شده و در اختیار مشتریان خود قرار خواهیم داد. رمضانی در خصوص تامین مواد اولیه نیز اظهار کرد: به‌رغم وجود تحریم‌های ظالمانه علیه کشور عزیزمان، شرکت تولید ژلاتین کپسول توانسته است نسبت به تامین مواد اولیه اقدام کرده و به هیچ عنوان وقفه‌ای در این خصوص در روند تولید محصولات نداشته است.

مدیرعامل شرکت تولید ژلاتین کپسول، تمرکز بیشتر بر سودآوری را از برنامه‌های این شرکت عنوان کرد و گفت: بازبینی برنامه استراتژیک و طراحی مدل بودجه‌ریزی با تکیه بر افزایش کارآیی و اثربخشی نظام مدیریت ریسک در اولویت برنامه‌های این حوزه قرار دارند.

گفتنی است؛ صورت‌های سود و زیان و وضعیت مالی مربوط به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ در این مجمع به تصویب رسید. همچنین هیات مدیره شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران، برای دومین سال مالی پیاپی، از دریافت پاداش به نفع سهامداران، خودداری کرد.

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه آغاز شد و در ساعت ۱۱به پایان رسید.

همچنین با توجه به پروتکل‌های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، مجمع شرکت با حضور حداقلی شخص حقیقی یا حقوقی برگزار شد و اکثریت سهامداران برای رعایت دقیق موازین بهداشتی، نسبت به مشاهده برخط (آنلاین) جلسه از طریق سایت این شرکت اقدام کردند.