در این راستا رابین کفپوش به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده و مجری کفپوش‌های پلیمری و واش بتن، سبد بزرگی از محصولات مختلف این گروه را داشته و در نصب و اجرای آن از تیم‌های حرفه‌ای و کارآمد بهره می‌برد. با مراجعه به وب‌سایت را بین کفپوش می‌توان لیست محصولات آن را در گروه‌های مختلف کفپوش‌های پلیمری و واش بتن، کفپوش پرسی، موزائیک حیاطی، کفپوش ویبره‌ای، دورباغچه و دوردرختی، جدول خیابانی و سنگدال بتنی و... دنبال کرده و نمونه‌های موردنظر خود را سفارش داد.

 موزائیک پلیمری

موزائیک‌های پلیمری برای محوطه‌های گوناگون کاربرد دارند. خاصیت عالی این نوع کفپوش‌ها به دلیل داشتن مقاومت بسیار بالا و از طرفی دیگر وزن پایین، باعث شده است که موزائیک‌های پلیمری را به عنوان یکی از بهترین کفپوش‌های حال حاضر بازار بشناسیم.

 کفپوش واش بتن

همان‌طور که از نام آن مشخص است، کفپوش‌های واش بتن ترکیبی از سنگدانه‌های طبیعی و تقریبا ریز کنار یکدیگر هستند که طی فرآیندی خاص به شکل قالب‌های کفپوش درمی‌آیند. این نوع کفپوش دارای سطح مقاومت بسیار قابل‌توجهی بوده و در برابر شرایط آب و هوایی سرد شدید تا گرم شدید، نفوذ آب، تابش مستقیم نور خورشید، مواد شیمیایی و... پایداری از خود نشان می‌دهد.

 کفپوش پرسی

کفپوش‌های پرسی در قیاس با نمونه‌های قبلی از ضخامت به مراتب بیشتری برخوردار بوده و غالبا از آنها در محوطه‌های پرتردد که عبور و مرور خودروهای مختلف را دارند، استفاده می‌شود. تنوع رنگ این محصولات کفپوش پرسی باعث شده است که بتواند به وسیله آنها، مرزبندی و خط‌کشی در محوطه‌های مختلف را به انجام رساند.

 موزائیک حیاطی

این موزائیک‌ها دارای سطح مقاومت عالی بوده و تنوع طرح و رنگ بندی آنها، بسیار قابل توجه است. از موزائیک‌های حیاطی نیز می‌توان در محوطه‌ها و مسیرهای پررفت و آمد ترافیکی استفاده کرده و سطح مقاومت آنها در آزمایش‌ها و تست‌های انجام شده، کاملا ایمن بوده و خارج از حد انتظار است.

 کفپوش ویبره‌ای

کفپوش‌های ویبره‌ای بهترین گزینه در خصوص مقاومت در برابر سایش است. با توجه به ماهیت و ساختار این نوع کفپوش‌ها می‌توان از آنها در محوطه‌های مختلف کارگاهی، مسکونی، پیاده‌رو و... استفاده کرد. این نوع کفپوش‌ها در قیاس با کفپوش‌های پرسی ضخامت کمتری دارند، اما به لحاظ مقاومت می‌توان همچنان آنها را در ردیف‌های بالا قرار داد.

 جدول دورباغچه و دوردرختی

برای ردیف‌بندی و زیباسازی محوطه‌های باغچه‌ای، نیازمند بلوک‌هایی هستیم که ضمن جداسازی فضاها، رفت‌وآمد به این محوطه‌ها را محدوده ساخته و در ضمن زیبایی لازم را به وجود آورد. از این روی خرید انواع دورباغچه و دوردرختی با طرح‌های متناسب با فضای باغچه و باغ می‌تواند تکمیل‌کننده طراحی فضای سبز عالی باشد.