به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، شرکت سامسونگ در گزارش اخیر خود توضیحات بیشتری در رابطه با برنامه جدید Galaxy Upcycling at Home (استفاده مجدد گوشی‌های گلکسی در خانه) داده است. برنامه جدید سامسونگ این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد تا دستگاه‌های Galaxy S ، Z و Note که از سال ۲۰۱۸ از رده خارج شده‌اند و گوشی‌هایS۹ ، Note۹ یا بالاتر پس از به روزرسانی نرم‌افزار، به عنوان دستگاه‌های خانگی هوشمند مورد استفاده مجدد قرار گیرند. نسخه بتای این برنامه با استفاده از ویژگی‌های پیشرفته کنترل صدا و نور، همراه با بهینه‌سازی باتری، تلفن را قادر می‌سازد تا به عنوان مانیتور یا دستگاه ناظر برای حیوانات خانگی یا کودک عمل کند یا در صورت افت نور، کمتر از سطح از پیش تعیین شده، در میان سایر عملکردها، چراغ‌های اتاق را خاموش کند. طبق گفته جایون جونگ، معاون و رئیس تیم SmartThings، تجارت ارتباطات سیار در سامسونگ الکترونیک، گوشی‌های از رده خارج گلکسی می‌توانند نقش مهمی در تبدیل هر خانه به یک خانه هوشمند داشته باشند. این برنامه، گوشی‌های گلکسی را به دستگاه‌های «اشیای هوشمند» تبدیل می‌کند و قدرت پلت‌فرم هوشمند اینترنت اشیا (IoT) را برای گسترش امکانات و توانایی‌هایی که کاربران می‌توانند با تلفن‌های قدیمی خود انجام دهند، نشان می‌دهد.

وی همچنین اظهار کرد از طریق استفاده مجدد گوشی‌های گلکسی در خانه، کاربران به اکوسیستم کامل اشیای هوشمند دسترسی خواهند داشت و به آنها این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به خرید دستگاه جدید، به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های گسترده‌تری را جست‌وجو کنند. سامسونگ ابتکار عمل را به عنوان یک برگ برنده در راستای رسیدن به پایداری دنبال می‌کند. سونگ‌کو‌کیم، معاون بخش مدیریت پایداری تجارت ارتباطات سیار در شرکت سامسونگ الکترونیک اظهار کرد که طرح جدید این امکان را به مشتریان ما می‌دهد تا دستگاه‌های قدیمی خود را در نقش ابزارهای مفید مورد استفاده قرار دهند.

آقای کیم در ادامه افزود: ما در حال بازنگری مجدد در رابطه با چگونگی استفاده از منابع موجود هستیم و معتقدیم که کلید «استفاده مجدد» این است که بتوان راهکارهایی را ایجاد کرد که با افزودن ارزش، فناوری‌های قدیمی را به چیزی جدید تبدیل کرد که مفید واقع شود.

ما متعهد به ادغام روش‌های پایدار در زندگی روزمره خود هستیم و از طریق طرح استفاده مجدد گوشی‌های گلکسی در خانه، کاربران می‌توانند به همراه ما به آینده پایدارتر سفر کنند. نسخه بتا این برنامه در ایالات‌ متحده، انگلستان و کره‌جنوبی از طریق ویژگی SmartThings Labs در برنامه اشیای هوشمند سامسونگ در دسترس است.