مدیرعامل گروه تولیدی وکشاورزی تروند زعفران  معتقد است: فعالیت‌های مستمر بخش آموزش و ترویج این گروه و بخش تحقیق و توسعه (R&D) منجر به تولید زعفران و زرشک با کیفیت متفاوت و متمایز و ارگانیک و فراتر از استانداردهای ملی و بین‌المللی شده است؛ زیرا کیفیت حاصل زنجیره است. این زنجیره ارزش منجر شده تروند زعفران چند دوره در صدر صادرکنندگان صنعت زعفران قرار گیرد.

محسن احتشام بیان کرد: تروند زعفران ۶ دوره به عنوان صادرکننده نمونه و برتر در سطح ملی، ۱۶دوره صادرکننده نمونه در سطح استان خراسان و چند دوره به‌‌عنوان تولیدکننده نمونه در سطح استان و ملی انتخاب شده است.

وی گفت:  کسب ۴ دوره عنوان واحد نمونه کیفی در سـطح ملی از سوی سازمان ملی استاندارد و دارنده تندیس طلایی کیفیت و انتخاب واحد نمونه فرآوری و تولید زعفران از سوی وزارت جهاد کشاورزی و انتخاب چندین دوره واحد نمونه کیفی از سوی سازمان غذا و داروی دانشگاه علم پزشکی و همچنین کارآفرین نمونه ملی از سوی وزارت کار و امور اجتماعی و انتخاب مردم گوشه‌ای از افتخارات استقرار زنجیره ارزش در گروه تولیدی و کشاورزی تروند زعفران قائنات است.

به گفته وی تروند زعفران از چند سال گذشته با استقرار فرآیند دانش بنیان و تمرکز بر فناوری و نوآوری و تولید فرآورده‌های حاصل از زعفران از جمله تولید انواع نوشیدنی‌های زعفران، آدامس زعفران، قرص‌جوشان زعفران، اکسترکت زعفران را جایگزین صادرات خام‌فروشی کرده و با ایجاد اشتغال در زنجیره و توسعه روستایی و صادرات به بیش از ۳۵ کشور جهان درصدر صنعت زعفران ایران قرار دارد.

 مدیرعامل گروه تولیدی وکشاورزی تروند زعفران تاکید کرد: این افتخارات ماندگار و دستاوردهای بی‌نظیر نشان از ارزش‌آفرینی برای مصرف‌کنندگان زعفران باکیفیت متمایز و مورد اعتماد و باور در بازارهای جهانی دارد؛ زیرا مصرف‌کنندگان از تروند زعفران فایده بیشتری دریافت می‌کنند.