مدیریت شعب استان‌های بانک ایران زمین  در این مراسم گفت: راهی به جز اینکه از محل درآمدهای عملیاتی بتوانیم هزینه‌ها راجبران کنیم وجود ندارد و چرخه مصارف باید در شعب به حرکت درآمده تا با استفاده از ظرفیت‌ها بتوانیم بانک را در تامین منافع یاری کنیم.

حسینی کنارویی در ادامه پتانسیل عظیم نهفته در نیروی جوان و هم‌تراز با حرکت مستمر و موفقیت‌های حاصله را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: بانک ایران‌زمین باید در پایان سال یکی از رتبه‌های اول تا سوم بانک‌های خصوصی کشور را کسب کند و این مهم به همت بلند همکاران بستگی دارد و برای متفاوت بودن باید بر سختی‌ها غلبه کرد و این پیام عمومی‌برای کل همکاران کشور است که مدیران بانک به نیرو‌های جوان اعتقاد دارند و به همین منظور سکان هدایت بانک را به دست جوانان می‌سپارند.

وی در ادامه به عملکرد استان اصفهان نسبت به سایر شعب به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در منطقه به رشد دو هزار و ششصد میلیاردی هر شعبه برای تحقق خواسته‌‌های بانک اشاره و به ضرورت جذب منابع در اختیار بانک تاکید کرد.

مدیر امور شعب استان‌های بانک ایران‌زمین با اشاره به طرح‌های ابلاغی سال گذشته و تمدید طرح شعب پیشرو در سال جاری به تشریح طرح جدید لیگ شعب بانک ایران زمین پرداخت و ابراز امیدواری کرد که بتوان ترکیب منابع شعب را بهبود و شاخص‌های کیفی و کمی‌را موثرتر از گذشته کرد. وی همچنین از انتخاب روسای شعب برتر این طرح برای تجلیل از آنها در همایش سالانه روسای شعب بانک‌های سراسر کشور خبرداد.