مدیرعامل بانک صادرات ایران تاکید کرد: ۲۲۰هزار میلیارد تومان از تسهیلات بانک صادرات ایران در بخش تولید پرداخت ‌شده است. در حوزه تسهیلات اعطایی به بخش‌های آسیب‌دیده از کرونا بالاترین درصد را داشته‌ایم و همکاران ما در شعب بیشترین همکاری را با متقاضیان دارند و نتیجه این تلاش‌ها به‌صورت یک ترازنامه مطلوب و صورت سود و زیان مناسب و وضعیت خوب در بازار سرمایه خود را نشان داده است که البته اگر شاخص کل بورس روزانه یک تا دو درصد افت نداشت، نرخ سهم بانک صادرات ایران هم امروز در اوج می‌بود.وی‌افزود: کاهش نرخ سهم بانک بیشتر از افت شاخص کل بورس نبوده که نشان از اقبال سهامداران به سهام بانک دارد. البته در زمان افت شاخص بازار سرمایه، مردم تمایل چندانی به خرید سهم ندارند، اما سهام بانک از نقدشوندگی مطلوبی برخوردار بوده است. بنابراین ثروت بانک افزایش‌ یافته و دارایی‌های بانک صادرات ایران با کیفیت شده است به‌ نحوی ‌که در پایان سال گذشته ۱۸هزار میلیارد تومان با دولت تهاتر بدهی صورت گرفت و توانستیم به میزان دوسوم آن یعنی ۱۲هزار میلیارد تومان سهام ارزشمند و باکیفیت از دولت دریافت کنیم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در جمع همکاران بانک در استان گلستان افزود: این دستاورد با تلاش‌های همکاران بانک در سراسر کشور محقق شده است و بابت این موفقیت از همه همکاران قدردانی می‌کنم.

صیدی اظهار کرد: با وجود معافیت برخی همکاران در این ایام، اغلب همکاران سرکار حاضر بودند که این تلاش‌ها نتیجه داده و شایسته قدردانی است. همکاران در شعبه و ستاد زحمت‌کشیده‌ و چراغ بانک را روشن نگاه داشته‌اند به ‌نحوی‌ که هیچ مشتری بانک هرگز دست ‌خالی برنگشته است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با بیان اینکه موفقیت بانک و ورود بانک به منطقه سودآوری و اصلاح ساختارهای مالی پایان ‌یافته و باید برای مرحله نوینی از فعالیت‌های بانک آماده شویم، افزود: بانک صادرات ایران را باید برای قرن پانزدهم آماده ‌سازیم. طرحی به نام «صاد۱۴۰۱» تعریف‌ شده و در مرحله اول تا پایان سال ۱۱۰ شعبه نوین از لحاظ دکوراسیون و عملیات افتتاح خواهد شد.