به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها سیورت در مصاحبه با جیم کرامر، مجری برنامه Mad Money اظهار کرد: ما در حال بررسی و تنظیم قوانین مربوط به دوران شبکه‌ ۵G هستیم، زیرا همیشه بسیار جلوتر از زمان خود حرکت می‌کنیم  و این قوانین در راستای رضایت مشتریان‌مان تنظیم خواهد شد و برای ما نیز درآمدزایی مناسبی به همراه خواهد داشت. همچنین برتری ما در دهه‌های آینده را تضمین خواهد کرد. ما قصد داریم برای کل دهه موسوم به دهه ۵G رهبری خود را بر این بازار تثبیت کنیم. شرکت تی‌موبایل پس از شروع سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های شبکه جدید که نسل پنجم اتصال بی‌سیم است، با افزایش سهام خود مواجه شده است.  این شرکت در حال حاضر ادعا می‌کند  که برنامه‌هایی برای پوشش ۵G برای ۲۹۵ میلیون نفر در ۶/ ۱میلیون مایل مربع دارد.

سیورت در ادامه افزود که آینده اینترنت از آن اینترنت کاملا آنلاین ۵G تلفن همراه است و افزود که این شرکت انتظار دارد در سال جاری حدود ۴۰درصد دسترسی به محصول اینترنت فوق ظرفیت نسل پنجم (Ultra Capacity ۵G) خود را افزایش دهد. وی گفت: ما امروز ۱۴۰میلیون نفر را تحت پوشش این شبکه قرار می‌دهیم، در حالی که رقبایمان تنها ۴ یا ۵میلیون نفر را تحت پوشش قرار داده‌اند و قرار است در پایان سال‌جاری این میزان را به ۲۰۰ میلیون نفر برسانیم. این‌ها دلایل ما برای سبقت گرفتن از سایرین در زمینه شبکه ۵G طی سال‌های آتی  است. شرکت تی‌موبایل پس از شرکت‌های وودافون، بهارتی ایرتل و تلفونیکا به‌عنوان چهارمین اپراتور چندملیتی موبایل جهان شناخته می‌شود. این شرکت همچنین با در اختیار داشتن شبکه‌ای از ۲۵۰میلیون مشترک خطوط تلفن همراه، در بین ده اپراتور بزرگ موبایل جهان، قرار دارد.

سهام شرکت تی‌موبایل روز دوشنبه ۶۹/ ۰درصد کاهش یافت و روی ۵۱/ ۱۴۳ دلار بسته شد. این در حالی است که قیمت سهام این شرکت در سال ۲۰۲۱ بیش از ۶درصد افزایش ‌یافته است و به‌راحتی توانست رقبای خود یعنی شرکت‌های ورایزون و AT&T را در این زمینه پشت سر بگذارد. سهام شرکت AT&T بیش از  ۱۱/ ۱درصد و سهام شرکت ورایزون ۶۴/ ۲درصد رشد را در مقایسه با سال گذشته داشته‌اند.