به‌گزارش کدال‌نگر بورس۲۴  گفتنی است سود هر سهم ۳ ماه نخست با سرمایه جدید ۱۷۴ ریال، ۳ ماه دوم ۳۱۱ ریال، ۳ ماهه سوم ۳۸۳ ریال و ۳ ماهه چهارم ۴۷۱ریال است که نشان ‌دهنده صعودی بودن سود شرکت است، درآمد سرمایه‌گذاری‌ها ۳۱۹ درصد و سایر درآمدهای عملیاتی نیز ۲۳۰درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد داشته است. سود خالص ۱۲ماه افزون بر ۲۶۷۸۹ میلیارد تومان است.  درآمدهای عملیاتی در این دوره ۸۸درصد و سود عملیاتی ۱۱۰درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد داشته است.  در ضمن درآمد سرمایه‌گذاری‌ها ۳۱۹درصد و سایر درآمدهای عملیاتی ۲۳۰درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد داشته است.  به گزارش «دنیای‌اقتصاد»، با توجه به اطلاعات مالی شرکت، نسبت به سال‌های مالی گذشته درآمد شرکت روند افزایشی به خود گرفته است که این موضوع ناشی از سوددهی شرکت بالای این شرکت طی این سال‌هاست. همچنین با افزایش عرضه و تقاضا برای مس در صنعت جهانی این موضوع قابل پیش‌‌بینی است که شرکت رشد بسیار مناسبی داشته باشد.

البته همچنین باید این موضوع را در نظر گرفت که شرکت صنایع ملی مس ایران طرح‌های توسعه‌ای قابل‌توجهی در دست اقدام و برنامه‌ریزی دارد و این موضوع خبر از سهام با ارزش فملی در آینده می‌دهد.

همچنین بر اساس برنامه چشم‌انداز صنعت مس و برنامه جامع ۱۰ ساله این صنعت در راستای توسعه بیشتر و با توجه به تجربه‌های قابل‌توجهی که در شرکت ملی صنایع مس ایران بیش از چند دهه حاصل ‌شده است، این قابلیت در این صنعت وجود دارد که با توان حداکثری داخلی و بومی‌سازی در بالاترین جایگاه فلزات در کشور قرار گیرد و به بالاترین سطح توسعه دست یابد.