علیرضا انصاری  با تاکید بر اینکه از این‌ پس تمام تایرهای برند گلدستون کیفیت مشابه و حتی بالاتر از یزد تایر خواهند داشت، یادآور شد: بر همین اساس و به دلیل اطمینانی که از کیفیت بالای محصولات گلدستون داریم، تمام تایرها در طول دوره گارانتی سه‌ساله در صورت داشتن نقص تولید،‌ بدون در نظر گرفتن میزان استفاده و سایش به‌صورت رایگان تعویض می‌شوند. مدیرعامل آرتا ویل‌ تایر ضمن تاکید بر انتقال کامل تکنولوژی وردشتاین هلند از یزد تایر به آرتاویل‌تایر از خرید پنج دستگاه ماشین تایرسازی تک‌مرحله‌ای مطابق با استانداردهای وردشتاین خبر داد و افزود: تمام مراحل تولید تایر در آرتاویل‌تایر اصلاح و به‌روزرسانی شده و حتی قالب‌های پخت نیز از دوکفه‌ای به سگمنتال تغییر یافته‌اند. از سوی‌ دیگر به دلیل اهمیت نوع مواد اولیه به ‌کار رفته در تولید محصول، مواد اولیه دو کارخانه یزد و آرتاویل‌تایر به‌صورت یکجا خریداری می‌شوند، این یکسان‌سازی باعث شده کیفیت تولید در هر دو مجتمع تولیدی برابر شود.  وی با اشاره به فعالیت واحد خدمات پس از فروش یزد و گلدستون به‌صورت یکجا گفت: گزارش‌های رسیده از واحد خدمات پس از فروش به‌ ویژه طی ۱۰ماه گذشته حکایت از افزایش چشمگیر کیفیت و عملکرد تایرهای گلدستون دارد و حتی در برخی سایزها کیفیت محصولات بالاتر از یزد بوده است.

 انصاری از اجرای تورهای ویژه بازدید نمایندگان و عاملان اصلی فروش گلدستون از کارخانه خبر داد و افزود: در حال‌ حاضر ۱۰۰نماینده فعال در شهرستان‌ها مشغول فعالیت هستند. البته این افراد در قالب گروه‌های ۲۰نفره از ۱۶ تیرماه برای بازدید از کارخانه به اردبیل خواهند رفت.

وی هدف اصلی از برگزاری این بازدیدها را آشنایی نزدیک عاملان فروش با تغییر تکنولوژی و ماشین‌آلات پیشرفته جدید دانست و گفت: در مرحله بعد بخشی از آپاراتی‌های فعال نیز پس از مشورت با عمده‌فروشان به کارخانه خواهند رفت و از نزدیک با مراحل تولید تایرهای گلدستون آشنا خواهند شد.

 انصاری از افزایش ظرفیت تولید تایرهای رادیال سواری در اردبیل نیز خبر داد و تصریح کرد: ظرفیت تولید فعلی گلدستون روزانه ۹هزار حلقه انواع تایر بوده که در بخش سواری این میزان ۸هزار حلقه در روز است. براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به‌زودی میزان تولید تایرهای رادیال سواری از ۸هزار حلقه به ۱۰هزار حلقه در روز افزایش خواهد یافت.