افتتاح مرکز تجمیعی واکسن  با حمایت بانک ایران‌زمین

سیدمحمدحسین استاد، مدیر روابط‌عمومی در آیین افتتاح مرکز تجمیعی واکسن کرونا طالقانی با اشاره به توان متخصصان کشور در تولید واکسن کرونا اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که جوانان کشور با تکیه ‌بر دانش و تخصص اقدام به ساخت واکسن کرونا در کشور کرده‌اند و امیدواریم به‌زودی توزیع و تزریق آن نیز آغاز شود تا شاهد بازگشت شرایط عادی در کشور باشیم.

مدیر روابط عمومی بانک ایران‌زمین با اشاره به همکاری این بانک در راه‌اندازی این مرکز برای تزریق واکسن کرونا گفت: انجام مسوولیت‌های اجتماعی توسط نهادهای مالی در امور عام‌المنفعه از اقداماتی است که بانک ایران‌زمین بر آن تاکید ویژه‌ای دارد.

وی افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا ما اقدامات زیادی را در راستای کمک به بیمارستان‌ها، نهادهای بهداشتی و ... انجام داده‌ایم و سعی کرده‌ایم با برگزاری کمپین‌های اطلاع‌رسانی ضمن آگاه‌سازی مشتریان، از شیوع این بیماری در شعب خود نیز جلوگیری کنیم. استاد در انتها با اشاره به همکاری که بانک ایران‌زمین در راستای مسوولیت اجتماعی خود برای راه‌اندازی این مرکز بهداشت انجام داده گفت: بانک ایران‌زمین اقدامات مهم و بزرگی در راستای کمک به تولید واکسن کرونا انجام‌ داده که به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.