در این جلسه مدیرعامل شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند گفت: در سال جاری و تاکنون درآمد عملیاتی شرکت ۱,۱۱۱,۰۴۱ میلیون ریال بوده و منجر به تحقق ۲۰۹,۶۵۵ میلیون ریال سود خالص برای شرکت شده است.

رضا صفاری در ادامه افزود: در سال جاری تمام تعهدات ارزی این شرکت با بانک مرکزی تسویه شده است و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و مذاکرات صورت گرفته قرار است حداقل ۳۰ درصد محصولات شرکت به کشورهای هدف صادر شود و این موضوع با حفظ و ارتقای کیفیت محصولات و با کمک بازاریابی‌های نوین محقق خواهد شد.

 وی در پاسخ به این سؤال که مقصد صادراتی شرکت الوند کدام کشورها است گفت: در حال حاضر محصولات شرکت به کشورهای روسیه، عراق، پاکستان و سوریه به‌صورت مداوم صادر می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در آینده‌ای نزدیک به کشورهای اروپایی نیز صادرات خواهیم داشت.

صفاری در خصوص دلیل این میزان افزایش سود گفت: با تکیه‌بر دانش و تجربه و مهارت کارکنان شرکت کاشی و سرامیک الوند افزایش بهره‌وری در تمامی حوزه‌ها سرلوحه امور اجرایی قرارگرفته و با مدیریت بهینه هزینه‌ها و توجه به ارزش‌آفرینی محصولات در راستای حفظ حقوق سهامداران به نتیجه مطلوب دست‌یافتیم.

وی در توضیح مطلب خود گفت: توانستیم در سال جاری هزینه‌های مالی شرکت را بیش از ۲۷ درصد کاهش دهیم و این در حالی است که با استفاده از بهره‌وری به‌کاررفته میزان تولید را نیز به مقدار ۲۶ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش دادیم.

جلسات بررسی عملکرد شرکت‌ صنایع کاشی و سرامیک الوند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.