طراحی شکیل

در حالی که سایر سازندگان تنها در محصولات رده بالای خود از قاب باکیفیت و طراحی شکیل استفاده می‌کنند، تبلت هوآوی میت‌پد ۴/ ۱۰  یک تبلت کم ضخامت و زیبا با کیفیت ساخت بالا است. این تبلت با داشتن طراحی مینی‌مالیستی و رنگ مات، بسیار زیبا است و از کار کردن با آن لذت خواهید برد. همچنین رنگ‌های میت‌پد ۴/ ۱۰  مشابه محصولات رده بالا هستند و حس یک تبلت مرغوب را به کاربر انتقال می‌دهند. در این زمینه باید گفت طراحی مدرن تبلت هوآوی میت پد ۴/ ۱۰ در هیچ یک از تبلت‌های هم‌رده آن یافت نمی‌شود و از این نظر برتری کاملی دارد.

 صفحه نمایش با وضوح ۲K

باز هم تبلت مذکور یک ویژگی دارد که عمدتا تنها در محصولات رده بالا و بسیار گران‌قیمت‌تر یافت می‌شود. این تبلت دارای صفحه نمایش  ۴/ ۱۰اینچی از نوع FullView Display با حاشیه‌های بسیار باریک است که افزون بر زیبایی بیشتر، فضای بیشتری را برای مشاهده محتوا و انجام کارها فراهم می‌کند.

صفحه نمایش این تبلت با رزولوشن ۲K دارای یک حالت ویژه به نام eBook است که موجب راحتی بیشتر چشم‌ها حین مطالعه می‌شود، بنابراین با لذت بیشتری می‌توانید رمان مورد علاقه خود را بخوانید و چشم‌های شما کمتر خسته خواهد شد. صفحه نمایش این تبلت موفق به کسب تاییدیه معتبر TÜV Rheinland Low Blue Light

 شده است و از خود اشعه آبی مضر برای سلامتی چشم‌ها ساطع نمی‌کند. از سوی دیگر، این تبلت از قلم  هوآوی نیز پشتیبانی می‌کند که توانایی بسیار بالایی در ترسیم دقیق و ظریف دارد و می‌تواند خلاقیت کاربر را به سطح بالاتری برساند.

 چیپست ۷ نانومتری با هسته‌های قدرتمند Cortex A۷۶

تبلت های هم‌رده تبلت هوآوی میت پد ۴/ ۱۰ غالبا از چیپست‌های رده پایین با فناوری ساخت قدیمی بهره می‌برند که سرعت و دوام باتری آنها مطلوب نیست، اما هوآوی در این تبلت از چیپست اختصاصی Kirin ۸۱۰ با فناوری ساخت پیشرفته ۷ نانومتری استفاده کرده است که قدرت پردازشی بسیار مناسبی با راندمان انرژی بالا دارد. این چیپست از هسته‌های پردازشی پرقدرت Cortex A۷۶ و پردازنده گرافیکی Mali-G۵۲ در کنار فناوری  GPU Turbo  و پردازشگر شبکه عصبی بهره می‌برد که به عملکرد روان و قدرت بالا در اجرای بازی‌ها انجامیده است.همچنین این تبلت دارای باتری پرظرفیت ۷۲۵۰ میلی آمپر ساعت است که در کنار پردازنده بهینه ۷ نانومتری، تا ۱۲ ساعت در پخش بی‌وقفه ویدئو و تا ۷ ساعت در گیمینگ سه‌بعدی دوام می‌آورد.

 صدای حرفه‌ای چهار کاناله

صدای ضعیف و بی‌کیفیت را فراموش کنید؛ تبلت جدید هوآوی از یک سیستم صوتی پیشرفته چهار کاناله بهره می‌برد که توسط کمپانی پرآوازه Harman Kardon تیون (تنظیم) شده است تا غرق موسیقی یا سریال مورد علاقه‌تان شوید.  در پایان باید گفت طراحی به سبک محصولات لوکس، صفحه نمایش زیبا، چیپست پرقدرت و صدای باکیفیت، تنها برخی از مزایای تبلت MatePad ۱۰/ ۴ هوآوی هستند. با حضور این قابلیت‌ها، تبلت میت‌پد انتخاب ارزشمندی برای دانش‌آموزان و دانشجویان است.