ایمانی افزود: عملکردها حاکی از رشد ۵۶درصدی درآمدهای کارمزدی و رشد ۵۴درصدی سرمایه‌گذاری‌ها در سال ۹۹ نسبت به سال قبل از آن بوده و سود خالص بانک در سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۹ از رشد ۱۸۱درصدی برخوردار شده است. وی از رشد ۶/ ۵۱درصدی سپرده‌های بانک در این سال خبر داد و در عین‌ حال تاکید کرد: یکی از استراتژی‌های عمده بانک سینا، تلاش برای کاهش قیمت تمام‌شده پول است که این رقم از ۶/ ۱۸درصد در سال ۹۸ به ۹/ ۱۶درصد در پایان سال ۹۹ رسیده است. حجم تسهیلات پرداختی بانک نیز در این سال نسبت به سال قبل با رشد ۷۳درصدی به رقم ۲۵۹هزار میلیارد ریال رسیده درحالی‌که نسبت مطالبات غیر جاری به‌کل مانده تسهیلات از ۳/ ۷درصد در سال ۹۸ به ۵/ ۴درصد در سال ۹۹ کاهش ‌یافته است.  ایمانی خاطرنشان کرد: اعتبارات اسنادی بانک در سال ۹۹ نسبت به سال قبل از آن ۱۸۹درصد و ضمانت‌نامه‌ها نیز در این بازه زمانی رشد ۵۱درصدی را شامل شده است.  وی گفت: بانک سینا با بهبود نرخ بازده دارایی(ROA)  که نشان‌دهنده مدیریت دارایی‌ها برای کسب سود است، در سال ۹۹ توانسته با رشد ۸۸درصدی به ازای هر ۱۰۰ ریال دارایی، حدود ۵/ ۱ ریال سود خالص کسب کند که این رقم در سال ۹۸ معادل ۸/ ۰ ریال بوده است. براساس شاخص نرخ بازده حقوق صاحبان سهام (ROE) نیز، روند نزولی بازدهی حقوق صاحبان سهام با تدابیر اندیشیده شده از سال ۹۸ معکوس شده و بانک ازنظر بازدهی به روند نزولی روال قبل پایان داده به‌طوری‌که این نسبت در سال ۹۹ در مقایسه با سال ۹۸ با نرخ رشد ۵۸ درصدی، سهامداران بانک را به ازای هر ۱۰۰ ریال حقوق مالکانه، صاحب ۷/ ۱۹ ریال سود خالص کرده است.

وی اظهار کرد: نسبت کفایت سرمایه نیز که در شاخص‌های بین‌المللی هم بسیار مدنظر است، در سال ۹۹ با رشد یک‌درصدی نسبت به پایان سال ۹۸ به ۹/ ۸درصد ارتقا یافته است. همچنین بانک سینا از منظر عملکرد سال ۱۳۹۹، از معدود بانک‌هایی است که مابه‌التفاوت سود قطعی و علی‌الحساب به مبلغ ۵۰۰میلیارد ریال به سپرده‌های سرمایه‌گذاری پرداخت می‌کند.

ایمانی در پایان از اعتماد مشتریان و حمایت سهامداران قدردانی کرد و تلاش همکاران و مدیران بانک را به‌ویژه در ایام شیوع کرونا در کشور ستود و ابراز امیدواری کرد با تداوم تلاش‌ها و ارائه برنامه‌های بهبود و ارتقا، زمینه رضایت بیش ‌از پیش سهامداران فراهم شود.