وی ادامه داد: پروژه و اقدامات اپلیکیشن آپ در سال ۹۹ تحول ساختاری(برون‌سپاری فنی، اضافه کردن مدیران سرویس در ساختار جدید ، مدیریت پروژه)، نگهداشت سرویس‌های موجود (تحلیل و اولویت‌بندی پرتفولیوی سرویس‌ها، تدوین طرح تجاری برای همه سرویس‌ها، برنامه‌ریزی درباره اقدامات هر سرویس)، درآمدزایی (عقد قرارداد با کلیه تامین‌کنندگان سرویس و شناسایی درآمد از همه سرویس‌ها، جذب پذیرنده و درآمدزایی از کیف پول)، اقدامات مربوط به سرویس‌ها (افزایش بانک‌های سرویس موجودی، پروژه قبض من، آپ بدون اینترنت)، بهبود تجربه کاربران (طراحی جدید اپلیکیشن، باشگاه مشتریان آپ، پیاده‌سازی web engage برای تمام سرویس‌ها) با هدف بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتریان در بستر اپلیکیشن بوده است.

مدیرعامل شرکت آسان پرداخت پرشین افزود: این شرکت با ۱۲ درصد از سهم تراکنش‌های صنعت پرداخت در موقعیت چهارم در بین سایر شرکت‌ها قرار دارد. آسان پرداخت ازنظر تعداد تراکنش‌های پرداخت قبض و خرید شارژ با ۵۸/ ۲۵درصد سهم توانسته رتبه اول را در بین شرکت‌های پرداخت به دست آورد. روند فروش شرکت در سال ۹۹ مبلغ ۶۲۰۰میلیارد تومان بوده که با رشد خوبی همراه بوده است و همچنین درآمدها نیز طی چند سال اخیر به‌طور متوسط ۲۳درصد رشد داشته است.

در این مجمع که صبح روز پنج‌شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۰ با حضور اکثریت سهامداران در محل این شرکت برگزار شد، صورت‌های مالی شرکت برای سال منتهی به ۳۰/ ۱۲/ ۱۳۹۹ و گزارش فعالیت هیات‌مدیره  مورد بررسی و تصویب مجمع قرار گرفت.