پس از ارائه گزارش هیات‌مدیره توسط حامد آرمان‌فر، مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران در رابطه با عملکرد شرکت در سال ۹۹ و استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص صورت‌های مالی، صورت تغییرات در حقوق مالکانه و صورت جریان‌های نقدی برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ مورد تصویب قرار گرفت و مبلغ ۲۰۰ریال به ازای هر سهم به عنوان سود سهام، بین  سهامداران تقسیم و باقی مانده آن به حساب سود انباشته به عنوان پشتوانه ای برای طرح‌ها و پروژه‌های شرکت منظور شد. همچنین موسسه حسابرسی آزموده‌کاران به عنوان حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند۱۴۰۰ تعیین و روزنامه‌های «دنیای‌اقتصاد» و «ایران» به عنوان روزنامه‌های رسمی شرکت معرفی شدند.

این در حالی است که شرکت پالایش نفت تهران پروژه‌های عظیمی نظیر RCD  و CCR را در دست اقدام دارد که بهره‌برداری از آنها در آینده  سود سرشاری برای سهامداران به همراه خواهد داشت. همچنین در خبر دیگری از این شرکت اعلام شد که جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از شرکت پالایش نفت تهران با مهندس آرمان‌فر، مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت‌وگو کردند. عزت‌الله اکبری، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به همراه  سیدعلی یزدیخواه عضو کمیسیون فرهنگی و فراکسیون کار و همچنین اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس به عنوان نمایندگان مردم شریف تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات به همراه دکتر توکلی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری و هیات‌همراه با حضور در شرکت پالایش نفت تهران با آرمان‌فر، مدیرعامل پالایشگاه تهران دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران ضمن بیان توضیحاتی پیرامون عملکرد شرکت و نقش تعیین‌کننده و استراتژیک آن در پایتخت در خصوص رفع برخی موانع و چالش‌های پیش‌رو به‌ویژه بهبود وضع معیشتی کارکنان رسمی، قرارداد مستقیم و پیمانکار مستمر شرکت با وکلای ملت مذاکره کرد.

همچنین نمایندگان مجلس ضمن قدردانی از وی و کلیه کارکنان این شرکت به‌واسطه عملکرد مطلوب در امور محوله، برای احقاق حقوق کارکنان و پیگیری آن در مجلس شورای اسلامی قول مساعد دادند.