به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از گاردین، در حالی که رقبای این فروشگاه خرده‌فروشی به دلیل بحران حاصله از ویروس کووید- ۱۹ به‌اجبار به خواب زمستانی رفته‌اند، اما مشتریان به مناسبت گرامیداشت تولد عزیزان خود و سایر مناسبت‌ها به این فروشنده آنلاین کارت تبریک هجوم آوردند که موجب شد این شرکت تقریبا از ۵۱میلیون خرید صورت گرفته، سود قابل توجهی ببرد.

مونپیگ اظهار کرده نتایج منتشر شده آن که اولین نتیجه پس از موفقیت در بازار سهام در فوریه است، منعکس‌کننده سرمایه‌گذاری این شرکت در سرویس‌های آنلاین از جمله اپلیکیشن‌های تلفن همراه است. گزارش درآمد ۲/ ۳۶۸ میلیون پوندی مونپیگ طی ۱۲ ماه منتهی به پایان ماه آوریل، ۱۱۳‌درصد بیشتر از سال گذشته بود و یک درآمد اصلی ۱/ ۹۲میلیون پوندی را برای آن در پی داشته که ۱۰۷‌درصد بیشتر از مدت زمان مشابه سال گذشته است. این در حالی است که سود قبل از کسر مالیات این شرکت فقط ۳‌درصد بیشتر و به مبلغ ۹/ ۳۲میلیون پوند بود که بیشتر آن در نتیجه هزینه‌های پیش‌بینی‌نشده مربوط به شناورسازی آن است.

نیکیل رایتاتا، مدیر ارشد اجرایی مونپیگ، درباره عملکرد این شرکت اظهار کرد‌: در سال گذشته ما تحول پایدار و رو به جلو در مقیاس تجارت خود را انجام داده‌ایم. فرصت رشد طولانی‌مدت بسیار گسترده‌تری برای ما وجود دارد، در حالی که به طور معمول بازار کارت‌های تبریک و هدیه همچنان آفلاین است، با این حال ما هرگز قبلا در چنین موقعیت خوبی برای رسیدن به این پیشرفت نبوده‌ایم.

همچنین مونپیگ پیش‌بینی‌های سال مالی جاری خود را افزایش داد، اما گفت: انتظار می‌رود درآمد شرکت بین ۲۵۰ تا ۲۶۰میلیون پوند باشد.

 این شرکت در مورد تاثیر این بیماری همه‌گیر تاکید کرد که با کاهش محدودیت‌ها، ما شاهد عادی شدن تعداد خرید مشتریان از سطوح بالا هستیم و انتظار داریم این روند مطابق انتظارات قبلی ادامه یابد. کارشناسان معتقدند آینده شرکت مونپیگ امیدوارکننده به نظر می‌رسد و سرمایه‌گذاری قوی این شرکت و همچنین شیوع بیماری کرونا همانند یک بادبان برای کشتی موفقیت آن عمل کردند.