به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از CNBC، پردیس فناوری آینده که میدپوینت (Midpoint) نامیده می‌شود شامل پنج ساختمان اداری خواهد بود که از طریق یک پل عابر پیاده روی یک خیابان به هم متصل می‌شوند. براساس نقشه‌ها، این ساختمان در مجاورت سه ساختمان صنعتی قرار دارد که برخی از عملیات مربوط به بخش سخت‌افزاری آن، ازجمله محصولات گوگل نست را شامل می‌شود.

 مرکز سخت‌افزار

گوگل برنامه‌ای را برای ایجاد یک مرکز تحقیق و توسعه که شامل صدها به‌روزرسانی برای سه ساختمان صنعتی است، ارائه کرده است که براساس برنامه‌ها و مجوزهای مشاهده‌شده توسط خبرنگار CNBC، شامل اتاق‌های جلسات، سالن‌های پذیرایی، آشپزخانه‌های کوچک، سکوهای تجهیزات، تسمه‌نقاله و انبار حمل‌ونقل است. در این طرح‌ها به سخت‌افزار گوگل و Nest اشاره شده است که به مشاغل خانگی مرتبط با این شرکت مربوط است. به گفته سخنگوی گوگل، این ساختمان‌ها همچنین لوازم عمومی‌و اقلامی ‌مانند مبلمان برای پردیس‌های داخلی را در خود جای خواهند داد. فضای جدید در حالی ایجاد می‌شود که به نظر می‌رسد گوگل تلاش‌های بیشتری را در زمینه سخت‌افزاری تحت مدیریت ریک استرلو صورت می‌دهد که این طرح‌ها بر دستگاه‌ها و خدمات، ازجمله Nest، بلندگوهای هوشمند Google Home، گوشی‌های هوشمند Pixel و لپ‌تاپ‌های PixelBook، متمرکز شده‌اند. این واحد سخت‌افزاری در مقایسه با خدمات اینترنتی اصلی آن مانند موتور جست‌وجوی گوگل، یوتیوب و گوگل کلود درآمد اندکی را برای این شرکت به ارمغان آورده است، اما مدیران اخیرا گفته‌اند تلاش می‌کنند که این بخش‌ها امسال سهم بیشتری از بازار را به دست آورند.

گوگل بدون شک جدی‌ترین تلاش خود را در زمینه توسعه برنامه‌های سخت‌افزاری در این هفته اعلام کرد، زیرا گفته استفاده از تراشه‌های کوالکام را کنار گذاشته و تراشه‌های اختصاصی خود را ایجاد می‌کند، ازجمله آنهایی که در گوشی پیکسل این شرکت استفاده می‌شود. همچنین از تراشه‌های مخصوص خود برای تعداد روزافزون مراکز داده‌اش در سراسر کشور استفاده می‌کند. این شرکت در ماه ژانویه، خرید شرکت سخت‌افزاری و تناسب اندام فیت‌بیت را تکمیل کرد که بیش از یک سال در بازبینی مقررات انجام شده بود. شرکت فیت بیت محصولاتی مرتبط با شناسایی و پردازش فعالیت‌های فیزیکی کاربران ازجمله ساعت‌های مچی و دستگاه‌های پوشیدنی هوشمند تولید می‌کند. همچنین یک ساختمان دیگر به طور خاص در حال بازسازی اساسی است. طبق برنامه‌ریزی‌ها، ۲۰درصد از آنها برای فضای اداری و ۸۰درصد برای تولید، ذخیره‌سازی، توزیع و سایر اهداف تعیین شده است. طبق اسناد منتشر شده، این شرکت حداقل از سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی این سایت را انجام داده است. طبق نقشه ارائه شده در این ساختمان، فضای داخلی جدید برای انبار دستگاه‌ها، توزیع و پشتیبانی عملکردهای اداری گنجانده شده است. همچنین نقشه‌ها نشان می‌دهند که این فضا می‌تواند تا ۱۶۹ نفر را در خود جای دهد، اما سخنگوی گوگل از تعیین تعداد کارکنان آن خودداری کرد. یکی از طرح‌ها پوشاندن فضای داخلی را با آیتم‌هایی که تم اقیانوس دارند نشان می‌دهد، ازجمله نصب آثار هنری، نقاشی‌های دیواری، صدای چوب شناور، قطعات صدف دریایی از Etsy و تخته موج سواری در سقف اتاق‌های جلسه و تمرین به چشم می‌خورند. اتاق‌های جلسات براساس مناطق ساحلی در مونتری، کالیفرنیا، ازجمله Cannery Row، Pacific Grove  و Del Monte نام‌گذاری شده‌اند. سایر تغییرات پیشنهادی در سایت شامل پیکربندی مجدد پارکینگ، پدهای تجهیزات جدید، محوطه تجهیزات پشت‌بام و به‌روزرسانی نمای ساختمان‌ها است. نقشه‌های شرکت نشان می‌دهد این مکان روی هم رفته دارای ۷۹۴ جای پارک است، ازجمله فضاهای بیش از ۲۰ کامیون بزرگ و کوچک و چند ایستگاه شارژ خودروهای برقی و یک مخزن پروپان در محل در نظر گرفته شده است. گوگل از اظهارنظر در مورد بیشتر جزئیات این اسناد خودداری کرد.

 پردیس فناوری جدید میدپوینت

در کنار مرکز صنعتی یک پردیس فناوری سنتی با نام میدپوینت قرار دارد که حداکثر ۳۵۰۰ کارمند را در خود جای می‌دهد. براساس گزارش CNBC، این فضا نیاز به محوطه‌سازی و به روزرسانی ساختمان دفاتر موجود دارد که کاملا با تغییرات جدید در تضاد هستند. این شرکت زمان دقیقی برای تکمیل میدپوینت ارائه نکرد. وینی بارگاوا، مجری پروژه املاک و خدمات فضای کار گوگل، در یک درخواست بازبینی اولیه که تابستان امسال ثبت ‌شده است، می‌نویسد: هدف پروژه پیشنهادی، افزایش ایمنی عابران‌پیاده و دوچرخه‌سواران و ارتباط بین ساختمان‌ها و محیط اطراف است. بارگاوا افزود می‌خواهد محوطه‌سازی را برای مناطق تجمع و ملاقات در فضای باز برای خدمت به کارکنان در نظر بگیرد. برای انجام این کار او پیشنهاد کرد که پارکینگ‌های بتنی به مکان‌های سبز و محوطه‌سازی شده که از آب بازیافت شده و کاشت درختان به‌عنوان سیستم خنک‌کننده طبیعی و سایه استفاده می‌کنند، تبدیل شود. برگاوا در بیانیه خود افزود: ویژگی‌های جدید، ارتقای زیستگاه حیات وحش و فرصت‌های گرده‌افشانی گیاهان را هدف گرفته است. درخواست اولیه همچنین یک مرکز حمل‌ونقل جدید از طریق شاتل‌ها، پارک دوچرخه و کارت‌های ترانزیت کارکنان را برای کاهش سفرهای تک‌سرنشین پیشنهاد می‌کند. این مرکز همچنین شامل دوش، قفسه و رختکن برای مسافران است. این مرکز دارای یک سرویس رفت و برگشت بین مسافران است که از سراسر منطقه خلیج کارکنان را جابه‌جا می‌کند که به گفته بارگاوا این سیستم تعداد کارکنانی را که به تنهایی به محل کار خود می‌روند در مقایسه با میانگین منطقه‌ای به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.