مدیرعامل بیمه سینا در مراسم افتتاح ساختمان جدید شعبه بیرجند  با بیان این  مطلب گفت: خوشبختانه در حال حاضر در بخش سرمایه‌گذاری، عملیات بیمه‌گری و کفایت ذخایر و توانمندسازی سرمایه انسانی و حوزه فناوری اطلاعات شرایط مطلوبی داریم و دغدغه‌ای در این زمینه وجود ندارد.

رضا جعفری همچنین به تکالیف اجتماعی شرکت با توجه به اینکه شرکت زیر‌مجموعه نهاد انقلابی بنیاد مستضعفان است اشاره کرد و گفت: براساس منویات ریاست بنیاد باید به پوشش‌های بیمه‌ای مورد نیاز مناطق محروم نیز توجه ویژه‌ای داشت و از همکاران دعوت کرد با ارائه طرح‌های عام‌المنفعه بیمه‌ای برای اقشار آسیب‌پذیر و محروم جامعه شرکت را در تحقق مسوولیت‌های اجتماعی همراهی کنند.

جعفری در ادامه با تاکید بر لزوم دقت و سرعت در رسیدگی و پرداخت خسارت‌ها بیان کرد: مشتری‌مداری و رعایت حقوق مشتریان باید به عنوان یک اصل همواره مدنظر همکاران قرار گیرد، در ضمن انتظار ما این است که مدیران شعب با دقت و طبق بودجه ابلاغی در جهت تحقق اهداف تعیین‌شده حرکت کنند.

در بخشی از این جلسه، همکاران و نمایندگان به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند و مدیرعامل نیز دستور پیگیری موارد مطرح‌شده را صادر کرد.