وی با اشاره به اینکه نظارت بیشتر در حوزه فروش و عرضه در بازار و رسیدن محصول به مصرف‌کننده نهایی در حال انجام و پیگیری جدی است، افزود: برنامه شرکت انجام عرضه بیشتر با دقت فراوان در نحوه توزیع این محصولات با رویکرد بهبود و افزایش سرعت انتقال کالاهای اساسی بوده که این امر در سه ماه دوم سال با قوت بیشتری در حال پیگیری و انجام است.

فریدون‌نژاد گفت: در این راستا در گام بعدی این طرح با همکاری واحد توزیع مویرگی شرکت نفت ایرانول نسبت به عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات پر‌مصرف دیزلی با قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به منظور رفاه حال مصرف‌کنندگان، طرح فروش محصولات دیزلی ایرانول D-۱۷۰۰۰و D-۷۰۰۰ را به صورت مستقیم از امروز (روز سه‌شنبه ۱۶ شهریور) در پایانه صادراتی امام خمینی (ره) در بندر ماهشهر آغاز خواهیم کرد.

روغن موتور دیزلی D۱۷۰۰۰  پلاس درتمامی موتورهای دیزلی چهارزمانه، سوپر شارژ و توربوشارژ انواع اتوبوس، مینی‌بوس و کامیون‌های بنز اکتروس و اکسور، اتوبوس‌های شهاب، ولوو FM,NH,FH، کامیونت‌های ایسوزو، اتوبوس‌های ۱۳۱۲B, OM۴۵۷LA، مگاترانس،HOWO، انواع کمپرسی و کشنده، ماشین‌های کشاورزی، عملیات راهسازی و حفاری نظیر بیل هیدرولیکی، بلدوزر و گریدر و... مورد استفاده است.

خاور، کمپرسورهای قدیمی ولوو، ماک، داف، اتوبوس ۳۰۲، ماشین‌های راهـسازی و حفاری نظیر بیل هیـدرولیکی، بلدوزر  گریدر و... نیز  مجاز به استفاده از روغن موتور دیزلی  D۷۰۰۰ هستند.

وی در پایان افزود: امید است با تلاش بیشتر همکاران فروش مویرگی شرکت نفت ایرانول و نظارت دقیق‌تر سازمان‌های ناظر بر نحوه توزیع بتوانیم رضایت بیشتر مصرف‌کنندگان عزیز را به ارمغان بیاوریم.

شرکت نفت ایرانول اکنون در سه بخش پالایشگاه روغن‌سازی تهران، پالایشگاه روغن‌سازی آبادان و مجتمع ظرف‌سازی و بسته‌بندی و شرکت روانکاران احیای سپاهان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

این شرکت قصد دارد در افق ۱۴۰۰ شرکتی سرآمد در عرصه تولید و تامین روانکار و محصولات مرتبط در سراسر ایران و منطقه، منطبق بر استاندارهای ملی و بین‌المللی و با توجه به حفظ محیط‌زیست و همگام با آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی ساخت محصولات باشد که بالاترین سهم در بازار مصرف کشور را به خود اختصاص دهد.

این شرکت تولیدکننده انواع روغن موتور شامل روغن موتور بنزینی، روغن موتور دیزلی، روغن موتور سیکلت و روغن موتور گازسوز است.

همچنین روغن دریایی، روغن‌های صنعتی، گریس، ضدیخ- ضدجوش و محصولات جانبی از دیگر محصولات تولیدی این شرکت هستند.