این شرکت ۱۰ کارخانه تولیدی و شبکه‌ای از بیش از ۱۵۰۰ مرکز فروش و خدمات در سراسر جهان تاسیس کرده است، مجموع تجمعی بیش از ۶۵/ ۱میلیون خودرو را صادر کرده و در ۱۷ سال متوالی رتبه نخست را در حجم صادرات فروش خودروهای سواری چینی کسب کرده است.

اگر مرسدس بنز اولین رهبر در صنعت خودرو باشد، چری اولین پیشرو در بین برندهای  چینی است. بنابراین می‌توان گفت داشتن فناوری و ارتقای آن دلیل اصلی پیشرو بودن می‌تواند باشد.  به عنوان نمونه، برند چری اخیرا مدل  TIGGO۸ PRO را معرفی کرده است. این مدل به عنوان SUV پرچمدار از نظر طراحی و کیفیت محصول به ارتفاعات جدیدی برای برندهای چینی رسیده است. به نوعی این خودرو دارای پختگی  و اعتبار است  که حتی خود را یکی از رقیبان مرسدس GLC  می‌داند و به نوعی در مقابل این نام خود را بازنده نمی‌بیند.

تیگو۸ پرو در واقع یک خودروی جهانی است که آزمایش خود را به خوبی پس داده و اثبات کرده است، این خودرو برای مطابقت با استانداردهای تست آب و هوا در مناطق مختلف، نیاز به سازگاری محصول هدفمند بر اساس محیط‌های مختلف در بازارهای مختلف در سراسر جهان، به ویژه در شرایط شدید مانند سرمای شدید و گرمای شدید، دارد. TIGGO۸ PRO در روسیه، عربستان سعودی، برزیل و دیگر مناطق فروش خوبی داشته است که همگی نمایانگر سه محیط شدید سرما، گرمای شدید و رطوبت شدید هستند. می‌توان گفت کیفیت آن کاملا در برابر محیط‌های سخت مقاوم است.