محمد جعفر ایرانی در بازدید از شرکت تولید رب گوجه و پوره سیب  گفت: وظیفه ما همراهی با صاحبان حرف و مشاغل مختلف تا رسیدن به بهره‌برداری و تولید است و قصد نداریم هیچ واحد تولیدی و تولیدکننده‌ای را در نیمه راه کسب و کار رها کنیم و تمام تلاش ما و همکارانم در سطح شعب و استان ایجاد امنیت روانی و سرمایه‌گذاری بین مشتریان در بازار هدف است.

عضو هیات مدیره بانک توسعه‌ تعاون در بازدید از سردخانه ۲هزار تنی در پیرانشهر، از نزدیک در جریان پیشرفت طرح قرار گرفت وخواستار سرعت بخشیدن و کمک به راه‌اندازی این مجموعه شد.

وی با اشاره به اینکه منطقه آذربایجان غربی به علت شرایط ویژه کشاورزی دارای بسترهای مناسبی برای سرمایه‌گذاری است، گفت: بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک توسعه‌ای می‌تواند در شکوفایی این مهم نقش تاثیرگذاری در منطقه ایفا کند.

ایرانی با برشمردن مشخصه‌های مهم سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی گفت: شایسته است شرایطی ایجاد شود تا گیرندگان تسهیلات نقشی فراتر از مصرف‌کننده منابع برعهده گیرند و خود را جزئی از چرخه تامین منابع سپرده‌ای بانک و مشتری وفادار بانک بدانند. وی همچنین در بازدید از شرکت آب‌معدنی اروم دشتی سیلوانا در نشست با مدیران این مجموعه این طرح را یکی از ده‌ها طرح موفق اشتغال روستایی این بانک در استان آذربایجان غربی برشمرد و با بیان اینکه رسالت بانک توسعه تعاون حمایت از توسعه و اشتغالزایی است خاطرنشان کرد: حمایت از تولید برای تحقق این مهم شرط اصلی رسیدن به توسعه منطقه است.