ویژگی طرح جایگزینی مدیران خودرو

شرکت «ایرانیان خودرو» به عنوان همکار تجاری و مجری طرح جایگزینی محصولات کارکرده مدیران خودرو با خودروی صفر کیلومتر، در طول سال‌های اخیر توانسته کلیه محصولات کارکرده شرکت مدیران خودرو را با خودروهای صفر کیلومتر جایگزین کند که این امر حرکتی  ارزشمند در جهت اعتمادسازی و افزایش وفادارای برای مشتریان این برند تلقی می‌شود.

مجموعه مدیران‌خودرو همواره به تحویل سریع و به موقع محصولات خود شناخته می‌شود و در کنار مجموعه خوش‌سابقه و با‌اعتبار ایرانیان خودرو توانسته  اعتماد و اطمینان خاطر لازم را به مشتریان در مورد نحوه انجام طرح جایگزینی و اعطای تسهیلات این طرح ارائه کند.

در این طرح خودروی کارکرده مشتری تحت نظر کارشناس رسمی ‌دادگستری با قیمت روز بازار قیمت‌گذاری و خریداری شده و بلافاصله این مبلغ به عنوان پیش‌پرداخت ثبت نام خودروی جدید در نظر گرفته می‌شود. فرآیند کارشناسی قیمت‌گذاری خودروی مشتری در نمایندگی‌های منتخب شرکت مدیران‌خودرو به صورت رایگان انجام می‌پذیرد.

همچنین در طرح جایگزینی سعی شده در زمان و هزینه‌های انتقال و جابه‌جایی خودرو صرفه‌جویی لازم برای مالکان خودروهای کارکرده در نظر گرفته شود که این امر در بازار بی‌ثبات و پر‌نوسان فعلی بزرگ‌ترین مزیت برای مالکان خودرو به حساب می‌آید. ارائه تسهیلات تا سقف ۷۰درصد، استفاده از اقساط ۵ ساله، تحویل فوری خودروی صفر کیلومتر جایگزین و انجام کلیه کارشناسی‌های فنی خودرو در طرح جایگزینی از جمله مواردی است که به مشتریان این طرح ارائه می‌شود.

آنچه مسلم است، مرحله به مرحله در طول زمان استقبال از این طرح افزایش یافته و مشتریان با اطمینان خاطر خودروهای کارکرده خود را با محصولات جدید که به لحاظ ظاهر، آپشن، فنی و کیفی ارتقای چشمگیر داشته‌اند جایگزین می‌کنند و همین امر این طرح را متمایز می‌کند و سبب رضایتمندی و رفاه حال مشتریان شرکت مدیران‌خودرو خواهد شد.