برترین شرکت‌های ارائه‌دهنده بیمه سایبری در جهان

 اصطلاحات دیگر این پدیده شامل افشای اطلاعات غیرعمدی، نشت داده‌ها، نشت اطلاعات و همچنین ریختن داده‌ها است. به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از گوگل نیوز، با افزایش حملات سایبری، سازمان‌ها اکنون تشخیص داده‌اند که این هزینه‌ها فقط یک مشکل نظری نیستند. اگر سازمان شما قبلا یک رویداد مهم امنیت سایبری را تجربه نکرده است، فقط کافی است آن را تجربه کند تا ارزش بیمه سایبری را بیشتر درک کنید. به همین دلیل، امروزه اکثر کارشناسان تشخیص داده‌اند که یک استراتژی کامل امنیت سایبری نه تنها شامل راه‌حل‌های فناوری با هدف پیشگیری، شناسایی و کاهش حملات است، بلکه باید شامل بیمه سایبری برای مدیریت خطرات مالی مرتبط نیز باشد. در حالی که بیمه سایبری یک محصول نسبتا جدید در صنعت بیمه است، تجارت آن به تدریج رونق می‌گیرد. طبق اعلام انجمن ملی بیمه‌گذاران و مرکز سیاستگذاری و تحقیقات صنعت بیمه، بیش از ۵۰۰ شرکت مختلف در سال ۲۰۱۷ بیمه‌نامه سایبری دریافت کردند. مجموع حق بیمه‌های مکتوب مستقیم بالغ بر ۸۹/ ۱میلیارد دلار بوده که شامل سیاست‌های خوداتکایی و بسته‌های بیمه‌ای است. براساس گزارش موسسه اطلاعات بیمه این داده‌ها، هشت بیمه‌گذار برتر بالغ بر ۶/ ۶۳درصد از سهم بازار و در مجموع ۱۸/ ۱میلیارد دلار حق بیمه تولیدی مستقیم را به خود اختصاص داده‌اند. هنگام انتخاب بیمه‌گذار سایبری، سازمان‌ها باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرند که از جمله می‌توان به ثبات مالی فروشنده، نوع پوشش ارائه‌شده (مانند هک اطلاعات، باج‌افزار، حملات DDoS و رعایت مقررات) و هزینه آن اشاره کرد. علاوه بر این‌، اکثر فروشندگان خدمات جانبی را ارائه می‌دهند که برای محافظت، آمادگی و همچنین پاسخگویی در برابر نقض داده‌ها طراحی شده‌اند. با در نظر گرفتن این نکات، در ادامه به چند فروشنده برتر بیمه سایبری اشاره خواهیم کرد.

 کاور والت

اگر به دنبال بیمه‌گذار مناسبی هستید و می‌خواهید پوشش شرکت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید، خدمات CoverWallet را مد نظر قرار دهید. این کارگزاری آنلاین به شما امکان می‌دهد از چندین ارائه‌دهنده بیمه مانند چاب و Hiscox و Liberty Mutual درخواست قیمت کنید. کاور والت همچنین به شما کمک می‌کند تا قیمت‌هایی را برای سایر انواع بیمه‌های تجاری، از جمله مسوولیت کلی، BOP و غرامت کارگران پیدا کنید. در صورت خرید بیمه‌نامه از طریق کاور والت، می‌توانید به داشبورد دیجیتالی آنها دسترسی داشته باشید که در آن می‌توانید تمام بیمه‌نامه‌های تجاری خود را در یک مکان مدیریت کنید.

 شرکت چاب

شرکت Chubb که در زوریخ سوئیس مستقر است، بزرگ‌ترین شرکت بیمه املاک و حوادث در جهان است. این شرکت بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده بیمه تجاری در ایالات متحده نیز است. چاب علاوه بر بیمه سایبری، اموال تجاری و شخصی، بیمه حوادث و بیمه درمانی تکمیلی، بیمه اتکایی و بیمه عمر را نیز ارائه می‌دهد. این شرکت ۳۱ هزار نفر را در سراسر جهان در استخدام خود دارد و دارایی آن بالغ بر ۱۶۷میلیارد دلار و حق بیمه ناخالص آن ۳۶میلیارد دلار است. همچنین شرکت چاب چند محصول مختلف بیمه سایبری را ارائه می‌دهد. محصول ERM آن برای سازمان‌های بزرگ در طیف وسیعی از صنایع ارائه می‌شود. بیمه مدیریت جامع ریسک DigiTech، حفاظت پیشرفته‌ای را متناسب با نیازهای شرکت‌های فناوری، مشاوران و ادغام‌کننده سیستم‌ها، پردازش‌کننده‌های اطلاعات و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار ارائه می‌دهد. انواع پوشش‌های بیمه‌ای این شرکت بستگی به نوع محصول دارد، اما می‌تواند شامل پوشش مسوولیت شخص ثالث، از دست دادن کارت پرداخت، پوشش بیمه اول شخص، وقفه در کسب و کار، بازیابی اطلاعات دیجیتالی، کلاهبرداری تلفنی، اخاذی شبکه، کلاهبرداری رایانه‌ای، تقلب در انتقال وجوه و موارد دیگر باشد.

 گروه بین‌المللی آمریکایی (AIG)

این شرکت که به عنوان AIG نیز شناخته می‌شود یک گروه بین‌المللی آمریکایی است که اولین دفتر خود را در ایالات متحده افتتاح کرد. AIG امروزه در بیش از ۸۰ کشور جهان تجارت می‌کند و دفتر مرکزی این شرکت در شهر نیویورک است. این شرکت خدمات بیمه‌ای را برای افراد و مشاغل ارائه می‌دهد و خطوط تجاری آن شامل بیمه سایبری، بیمه حوادث و سلامت، بیمه درمانی، محیط زیست، بیمه مسوولیت مدیریت، ادغام و خرید، خطرات سیاسی، مسوولیت حرفه‌ای، ضمانت، بیمه ضمانت و انواع دیگر بیمه است. درآمد سالانه این شرکت بالغ بر ۵۲/ ۴۹ میلیارد دلار و دارایی کل آن ۳/ ۴۹۸ میلیارد دلار گزارش شده است و نزدیک به ۵۰هزار کارمند دارد. پوشش سایبری AIG برنده جایزه نوآوری سال در زمینه سایبر در Advisen ۲۰۱۸ برای CyberMatics شد. همه صنایع، از جمله شرکت‌های خرده‌فروشی، مراقبت‌های بهداشتی، آموزش عالی، موسسات مالی، تولیدکنندگان، فناوری، شرکت‌های حقوقی و شرکت‌های انرژی می‌توانند از خدمات بیمه سایبری این شرکت بهره‌مند شوند.

 شرکت آکسا XL

گروه XL که اخیرا توسط AXA خریداری شد، اکنون با نام آکسا XL شناخته می‌شود. این شرکت در زمینه بیمه اموال، درمانی و مالی و بیمه‌های اتکایی تخصص دارد. این بیمه‌گذار در بیش از ۲۱۰ کشور به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد و موسسه خدماتی آماری J.D. Power، در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ این شرکت را به عنوان شرکتی با بالاترین میزان رضایت مشتری در بین بیمه‌گذاران بزرگ تجاری نامیده است.

در سال ۲۰۱۷، خسارت خالص ۶/ ۵۲۱ میلیون دلار گزارش شده است. تعداد حق بیمه مستقیم نوشته شده آن بالغ بر ۹/ ۱۷۷ میلیون دلار و سهم آن از بازار بیمه ۶/ ۹ درصد است. شرکت‌های خرده‌فروشی، موسسات مالی، شرکت‌های درمانی، شرکت‌های خدمات حرفه‌ای، تولیدکنندگان، موسسات آموزش عالی، شرکت‌های انرژی، شرکت‌های فناوری، شرکت‌های مخابراتی، مشاوران فناوری اطلاعات، شرکت‌های اینترنتی و دیگر شرکت‌ها از مشتریان خدمات سایبری شرکت آکسا XL هستند. انواع پوشش‌های بیمه‌ای سایبری شامل مسوولیت حریم خصوصی و امنیت، پاسخ به هک داده‌ها و مدیریت بحران، هزینه‌های دفاع سایبری مربوط به حریم خصوصی، وقفه در تجارت، بازیابی اطلاعات و اخاذی سایبری تا سقف ۱۰ میلیون دلار است.   از دیگر شرکت‌های برتر در زمینه بیمه سایبری می‌توان به شرکت تراولرز کمپانی با حق بیمه مستقیم نوشته شده ۱/ ۱۱۰ میلیون دلاری و سهم بازار ۴/ ۶درصدی، شرکت AXIS با حق بیمه مستقیم نوشته شده ۵/ ۱۰۱میلیون دلاری و سهم بازار ۵/ ۵درصدی، شرکت بیمه Beazley با حق بیمه مستقیم نوشته شده ۹۵میلیون دلاری و سهم بازار ۱/ ۵درصدی، شرکت سی‌ان‌ای فایننشال با حق بیمه مستقیم نوشته شده ۱/ ۷۳میلیون دلاری و سهم بازار ۹/ ۳درصدی و شرکت BCS Financial با حق بیمه مستقیم نوشته شده ۹/ ۶۹ میلیون دلاری و سهم بازار ۸/ ۳ درصدی اشاره کرد.