به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، بیل برمن مدیر عامل این شرکت روز چهارشنبه گذشته در گفت‌وگو با   CNBC اظهار کرد موتورهای محرکه باید تغییر کنند و خود را طرفدار بزرگ وسایل نقلیه برقی توصیف کرد. او گفت: من همچنین طرفدار سوخت هیدروژن هستم و فکر می‌کنم این سوخت نقش مهمی ‌در آینده صنعت خودرو خواهد داشت و احتمالا این امر در سال‌های آینده کمی ‌تشدید خواهد شد. وی در ادامه افزود: از دیدگاه من تردید مردم در خصوص خودروهای برقی چند‌وجهی است. برمان گفت: این موضوع در ابتدا ناشناخته بود، چراکه هیچ‌کس تا به حال با ماشین برقی رانندگی نکرده بود، بنابراین بلاتکلیفی زیادی نیز در این رابطه وجود داشت، اما در حال حاضر نیز نگرانی‌های زیادی وجود دارد که اکثر مصرف‌کنندگان آن را بیان می‌کنند. به عنوان مثال حتی اگر اکثر مصرف‌کنندگان کمتر از ۵۰ مایل در روز رانندگی می‌کنند، اما می‌دانند که نمی‌توانند به راحتی وسیله نقلیه الکتریکی خود را سوخت‌گیری کنند.

نگرانی در مورد محدوده مسافت طی‌شده به این ایده اشاره دارد که وسایل نقلیه الکتریکی قادر به انجام سفرهای طولانی بدون اتمام شارژ و متوقف شدن در مسیر نیستند. برای مقابله با این امر، زیرساخت‌های شارژ کافی باید در سال‌های آینده توسعه یابد. در این مرحله، برمن توضیح داد که چگونه، از نظر او چالش‌های جدی‌ای در مورد محل شارژ خودرو وجود دارد. وی خاطرنشان کرد اکثر خانه‌ها از نظر منبع تغذیه مجهز نیستند و بیشتر ساختمان‌های اداری نیز فاقد این امکانات هستند. این امر به نوعی یادآور ضرب‌المثل مرغ و تخم مرغ است، اما با فروش بیشتر خودروهای برقی و ایجاد زیرساخت‌های بیشتر چه در آمریکای شمالی، چه در اروپا و انگلستان، من فکر می‌کنم نرخ پذیرش افزایش می‌یابد. از طرف دیگر به نظر می‌رسد تغییرات در مورد انواع وسایل نقلیه مورد استفاده مردم، در چشم‌انداز خودروسازان و دولت‌ها قرار گرفته است. به عنوان مثال، بریتانیا برنامه‌هایی را برای دور شدن از موتورهای احتراق داخلی و توسعه بخش حمل‌ونقل بدون انتشار گازهای گلخانه‌ای تا سال ۲۰۵۰ ارائه کرده است. این کشور می‌خواهد فروش خودروهای جدید دیزلی و بنزینی و ون‌ها را تا سال ۲۰۳۰ متوقف کند و از سال ۲۰۳۵ همه خودروها و ون‌های جدید، بدون تولید گازهای گلخانه‌ای ارائه خواهند شد. همچنین کمیسیون اروپا، بازوی اجرایی اتحادیه اروپا، درصدد کاهش صد در‌صد انتشار CO۲ توسط خودروها و ون‌ها تا سال ۲۰۳۵ است. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش نگرانی‌ها در مورد محیط‌زیست، صنعت خودرو تغییرات چشمگیری را در سال‌های آینده به خود خواهد دید.

برمن در مصاحبه خود با CNBC سعی کرد تصویری از چگونگی این امر ارائه دهد. وی گفت: من فکر می‌کنم مردم از روش‌های جایگزین حمل‌ونقل استفاده می‌کنند و روش‌های متفاوتی را برای رفت و آمد و حمل و نقل انتخاب خواهند کرد و همچنین پیشرانه‌های مختلفی را از الکتریکی تا هیدروژنی، استفاده خواهند کرد. شرکت خرده‌فروشی خودرو پندراگون که دفتر مرکزی آن در انگلستان است و در لیست بورس لندن قرار دارد، روز چهارشنبه سود اولیه قبل از کسر مالیات خود را بالغ بر ۱/ ۳۵میلیون پوند (۵۵/ ۴۸میلیون دلار) برای نیمه اول سال مالی اعلام کرد که با زیان ۳۱میلیون پوندی این شرکت در نیمه اول سال مالی ۲۰۲۰ مقایسه می‌شود.